اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان:

شدیدا به نحوه توزیع اعتبارات فرهنگی معترضیم

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان ضمن انتقاد شدید از نحوه توزیع بودجه فرهنگی دور سوم سفر رئیس جمهوری در استان، گفت: نحوه تخصیص این بودجه کاملا" ناعالادنه بود.

شدیدا به نحوه توزیع اعتبارات فرهنگی معترضیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عباس تقوی در نشست هفتگی روسای دانشگاه‌های استان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان برگزار شد، با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات فرهنگی در استان، افزود: این بحث مختص نهاد نیست، بحث دانشگاه‌هاست، واقعا سهم دانشگاه‌ها در این اعتبارات کجاست؟ چرا یک ریال از این اعتبارات تاکنون اختصاص پیدا نکرده است؟
وی در ادامه تصریح کرد: خیلی جدی عرض می‌کنم، با تمام احترامی که برای عزیزان قائلم، برخی فکر می‌کنند شاید اگر بیشتر به دانشگاه‌ها برسد برای بعضی از مدیریت‌ها دردسر شوند.
این مسئول ادامه داد: درخواست من از معاون سیاسی امنیتی این است و وقت گرفته‌ام که به استاندار محترم نیز با همین صراحت عرض کنم اگر روسای دانشگاه اجازه بدهند و این وکالت را داشته باشم نسبت به پرداخت و توزیع سهم دانشگاه‌ها در سفر ریاست جمهوری به شدت اعتراض داریم.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان تاکید کرد: بحث بحث نهاد نیست، نهاد یک ریال پول نمی‌خواهد، ما در نهاد با هر چه در توان داریم کار می‌کنیم، روسای دانشگاه‌ها دارند کمک می‌کنند، اما خواسته ما این است که این موضوع را جدی بگیرید.
تقوی در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پرداخت و خاطر نشان کرد: استقبال بی‌نظیر دانشجویان برای ثبت نام عمره و عتبات سبب شد سایت ظرفیت پاسخگویی را نداشته باشد و از کار بیفتد.
وی یادآور شد: ثبت نام ازدواج دانشجویی نیز آغاز شده است، این همه اعتبار به مقولات دیگر رسید، سال گذشته بیش از 700 زوج دانشجویی در استان ثبت نام داشتیم، واقعا چه میزان به ازدواج دانشجویان توجه شد. آیا کسی آمد بگوید آقای تقوی! دفتر نهاد دانشگاه، معاون دانشجویی  700 زوج دانشجویی که قریب به اتفاق آنها هر دو دانشجو هستند این یک ریال کمک را بپذیرید؟!
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جالب است بدانید، آمار داریم، آمار در خور تاملی هم هست، مجموع طلاق در بدنه دانشجویی در کل زیر دو درصد است و این موفقیت ازدواج‌های دانشجویی را نشان می‌دهد.
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان در همین راستا تاکید کرد: دفتر نهاد برادر شماست، یار شماست، کمک کار شماست، هر چه بیشتر حمایت کنیم به نفع خود دانشگاه است.
تقوی در پایان با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس، تاکید کرد: مراقبت شود زمینه سوء استفاده برای برخی‌ها فراهم نشود تا با استفاده از این بستر و تسری آن به سایر دانشگاه‌ها، فعالیت‌هایی بر خلاف منافع ملی داشته باشند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول