اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی معاون وزیر؛

مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور یوسف یوسفی به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی منصوب شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی استان مرکزی اظهار داشت: کاهش اثرات ناشی از خشکسالی نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است و مسئولان امر باید با برنامه‌ریزی‌صحیح اثرات ناشی از خشکسالی را به حداقل برسانند.
محمد‌رضا شجاعی گفت: در سال گذشته میزان بارندگی بسیار کم بود که کاهش بارندگی خشکسالی را در پی داشت.
وی با بیان اینکه حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی نیازمند مساعدت و همکاری همه بخش‌ها است، تصریح کرد:  حفظ و صیانت از منابع‌طبیعی نیازمند عزم ملی است و فرهنگ‌سازی در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به تلاش‌های ارزنده استان ‌مرکزی در زمینه فرهنگ‌سازی بیان داشت: استان مرکزی در زمینه فرهنگ‌سازی یکی از استان‌های موفق کشور است که اقدامات خوبی را در این حوزه به انجام رسانده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  نیز با بیان اینکه  نیروی‌انسانی و منابع‌طبیعی دوسر مایه ارزشمند جامعه محسوب می‌شوند، گفت: حفظ و حراست از منابع طبیعی بر عهده نیروی انسانی است و همه افراد جامعه در برابر حراست از عرصه‌های طبیعی رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.
حجت‌السلام عباس خاک اظهار داشت: سازمان جنگل‌ها به تنهایی نخواهد توانست به هیچ موفقیتی دست یابد، زیرا  لازمه دست‌یابی به هر موفقیتی همکاری و مشارکت همگان است.
وی ادامه داد: زنده بودن طبیعت امکان  استفاده و بهره‌برداری از آن را فراهم می‌سازد و در این صورت است که می‌توان از طبیعت بهره‌های لازم را برد و زمینه استقلال و خودکفایی کشور را فراهم ساخت.
 مدیر‌‌کل سابق منابع طبیعی استان مرکزی نیز گفت: هم اکنون یک‌هزار نفر همیار طبیعت در این استان به صورت افتخاری در حال ارائه خدمت به منابع و محیط زیست هستند.
عباس مظفری افزود: حفظ و حراست از عرصه‌های ملی  و کوتاه کردن دست زمین‌خواران یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل منابع طبیعی است که در این راستا این اداره کل 6 هزار و 300 کارشناس حقوقی به دادگاه‌ها  اعزام و یک هزار و 583 معاینه در محل زمین‌ها برای برگرداندن 12 هزار هکتار از زمین‌ها با ارزش اعتباری   360 میلیارد‌ریال به اموال عمومی انجام داده است.
گفتنی است در این مراسم یوسف یوسفی به عنوان مدیر‌کل جدید اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی منصوب و از خدمات عباس مظفری قدردانی شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول