اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

عملکرد نامناسب دستگاه‌های نظارتی باعث بروز اختلاس شد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: اگر دستگاه‌های نظارتی وظیفه خود را به خوبی عمل می‌کردند اختلاس اتفاق نمی‌افتاد.

عملکرد نامناسب دستگاه‌های نظارتی باعث بروز اختلاس شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تحول اجتماعی در استانداری مازندران اظهار داشت: بیان نارسایی‌های مثل تکدی‌گری حرکت‌های روبه جلو است و برای تکمیل و ساماندهی متکدیان نیاز است که دستگاه‌های متولی نظم اساسی در کار خود ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: قانون بهترین مرجع برای ساماندهی متکدیان است و هر سازمانی که وظایف خود را نسبت به امور اجتماعی به خوبی اجرا کند بسیاری از معضلات اجتماعی مثل متکدیان قابل حل است.
استاندار مازندران در مورد آمار کاهش طلاق در مازندران تاکید کرد: اعلام یک مورد طلاق در استان هم معضل اجتماعی ایجاد می‌کند و افزایش 1.5 برابری آمار ازدواج نشان از علامت‌های مثبت اجتماعی در استان است.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به نزدیکی روز مازندران خواستار مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی استان برای گرامیداشت این روز در استان شد و تاکید کرد: علویان سال‌های دور پیوند مناسبی با ولایت فقیه داشتند و مثال این زمانی پیوند علویان دیروز و امروز تبعیت مردم مازندران از ولایت فقیه  است.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به برنامه‌های ارائه شده تحول اجتماعی توسط مسئولان یادآور شد: مراتب دلداگی خود به ولایت فقیه را باید در عمل اثبات کنیم و لازمه آن این است که ادبیات و گفتمان خود را با ادبیات و گفتمان رهبر همراه کنیم.
استاندار مازندران تاکید کرد: روز ملی مازندران را به ولایت‌مداری پیوند بزنیم.
وی به برگزاری هفته فرهنگی استان‌ها در کشور اشاره و بیان داشت: حضور دستگاه‌های فرهنگی باید در برگزاری مناسبت‌های فرهنگی گسترده‌تر باشد و نیاز است و مدیرکل گردشگری مازندران نیز ارائه عملکردی از برگزاری هفته فرهنگی استان‌ها تهیه و در کارگروه تحول اجتماعی مطرح کند.
نماینده عالی دولت در مازندران خواستار نصب تابلوهای صلوات خاصه امام رضا(ع) در مسیر راه‌های استان شد و یادآور شد: 53 شهرداری در مازندران وجود دارد و دستگاه‌های دولتی برای نصب احادیث امام رضا(ع) در این بخش اقدام کنند.
وی به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: بخشی از اقدامات این شرکت قانونی بود و مشکل خاصی نداشت ولی بعضی اقدامات این شرکت‌ها غیرقانونی بود و اگر دستگاه‌های نظارتی وظیفه خود را به خوبی عمل می‌کردند اختلاس اتفاق نمی‌افتاد.
وی ادامه داد: جهرمی و رئیس بانک ملی از مدیران برجسته بانکی و ملی کشور بودند و حتی در برخی موارد خاوری به برخی عملکرد‌های دولت ایراد می‌گرفت.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: دولت روی عنصر نظارت تاکید داشت و نقص قانون در نظارت از دغدغه‌های رئیس جمهور بود.
طاهایی در پایان با اشاره به ارائه آمار گزارش‌های جلسات توسط برخی مدیران تاکید کرد: اعلام تعداد آمار برگزاری جلسات مشکلات مردم و استان را حل نمی‌کند بلکه ارائه آمار باید با خروجی دستگاه‌ها همراه باشد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول