اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان قم:

روابط خانوادگی سالم واکسن پیشگیری از اعتیاد است

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان قم گفت: روابط خانوادگی سالم و صمیمی بزرگ‌ترین مانع و واکسن پیشگیری از اعتیاد است.

روابط خانوادگی سالم واکسن پیشگیری از اعتیاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ هادی کریمی‌اصل امروز در مراسم پایانی دهمین همایش بزرگ پیاد‌ه‌روی خانوادگی استان قم که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت که امروز با حضور ورزش دوستان قمی برگزار شد، تصریح کرد: برای تحقق مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش نیازمند یاری و مشارکت همگانی مردم خوب و شهروندان هستیم.
وی ادامه داد: شعار دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم، جامعه‌ای سالم وعاری از اعتیاد است و قطعا هماهنگونه که شاهد حضور حداکثری مردم ورزش دوست قم در این همایش هستیم، می‌توانیم با همین مشارکت همگانی بزرگ از اعتیاد و بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه پیشگیری کنیم و انشاءالله از جامعه‌ای سالم برخوردار شویم.
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان قم عنوان کرد: ورزش بهترین راه پیشگیری از اعتیاد و گرفتاری جوانان عزیزمان در دام این بلا و آسیب بزرگ اجتماعی است ولی در راستای تحقق آن به مشارکت مردم نیز نیاز داریم.
وی خاطرنشان کرد: روابط خانوادگی سالم و صمیمانه نیز یکی دیگر از بهترین راهکارهای مقابله با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی است و در واقع می‌توانیم از این مهم به عنوان واکسن پیشگیری از اعتیاد در جامعه و خانواده‌ها استفاده کنیم.
کریمی‌اصل بیان کرد: از تمام والدین می‌خواهیم که با فرزندان خود روابط سالم و نزدیکی داشته باشند، بهترین رفتار را با فرزندان خود انتخاب کنند و اجازه ندهند فرزند آنها از محیط سالم خانواده، تلاش برای رفع مشکلات خود را در جامعه انجام دهد.
وی تاکید کرد: تمام کسانی که در دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم شرکت کرده‌اند، قطعا با توجه به نام‌گذاری این همایش با عنوان گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توجه خاصی به معنویات دارند، زیرا توجه بیش از پیش به مسائل معنوی و تقویت ایمان است که مانع از گرایش به سمت مسائل غیر اخلاقی و آسیب‌ها می‌شود.
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان قم تصریح کرد: تقویت ایمان با عنایت ویژه به نماز و اعتقادات و مسائل شرعی در کنار سالم‌سازی محیط، مدرسه و خانه موجب می‌شود که امنیت و آرامش روحی به وجود بیاید.
وی بیان کرد: امید ما این است که با ایمان به خدای بزرگ و اطاعت از دستورات دینی، مذهبی و اعتقادی از گرایش به مسائل غیر جلوگیری کنیم.
دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم امروز با حضور مردم ورزش دوست قم از مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تا بوستان تفریحی ورزشی علوی برگزار شد و در پایان به شرکت‌کنندگان هدایایی به قید قرعه اهدا شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول