اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست امسال صورت گرفت؛

جمع‌آوری 320 میلیون ریال کمک مردمی برای بهزیستی اسدآباد

خبرگزاری فارس: مدیر بهزیستی اسدآباد گفت: در سه ماهه نخست امسال 320 میلیون ریال کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 320 میلیون ریال کمک مردمی برای بهزیستی اسدآباد
خسرو خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه مبلغ 320 میلیون ریال از سوی مردم، مسئولان و دستگاه‌های دولتی به صورت نقدی و غیر نقدی در سه ماهه نخست امسال جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: از این میزان مبلغ 140 میلیون ریال در همایش خیران جمع‌آوری شد که 70 میلیون ریال آن را نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی کمک کرده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در سه بخش توانبخشی، پیشگیری اجتماعی و مشارکت مردمی فعالیت دارد، تصریح کرد: در بخش توانبخشی بهزیستی شهرستان اسدآباد 4 هزار و 700 نفر معلول و در بخش حمایتی و اجتماعی 250 زن سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی هستند که خدمات دریافت می‌کنند و همچنین 75 نفر نیز در نوبت قرار دارند.
مدیر بهزیستی شهرستان اسدآباد در ادامه از اهدای ساختمانی توسط خیری به نام عبدالرحمان فغانی در شهر آجین به بهزیستی شهرستان خبر داد و افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت 600 متر مربع در دو طبقه است.
وی بیشترین مشکل معلولان زیر پوشش بهزیستی اسدآباد را در بخش مسکن و اشتغال دانست و گفت: هم اکنون 51 نفر معلول در سایت مسکن بهزیستی ثبت‌نام کرده‌اند که برای پرداخت سهم خود مشکل دارند.
خدابنده‌لو با بیان اینکه دولت بازپرداخت 220 میلیون ریال تسهیلات و 20 میلیون ریال از منابع داخلی بهزیستی برای معلولان مسکن می‌سازد، افزود: معلولان باید با آوردن سهم خود به مبلغ 20 میلیون ریال برای مسکن اقدام کنند که متأسفانه با مشکل مواجه هستند.
وی در پایان سخنانش نقش خیرین را در توانمندسازی مددجویان مهم خواند و از آنان خواست معلولان را برای پرداخت سهم خود کمک کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول