اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد؛

52 دانشجو در دانشکده علوم پزشکی تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: هم‌اکنون 52 دانشجو در رشته بهداشت عمومی و پرستاری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تحصیل می‌کنند.

52 دانشجو در دانشکده علوم پزشکی تحصیل می‌کنند
 بهزاد ایمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)  آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: درحال حاضر در این دانشکده دو رشته پرستاری و بهداشت عمومی در مقطع کاشناسی تدریس می‌شود که تعداد 52 دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.
وی با اشاره به اینکه 60 درصد دانشجویان ثبت‌نام شده در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد غیر‌بومی هستند، افزود: از 52 دانشجو تعداد 27 نفر در رشته پرستاری و 25 نفر در رشته  بهداشت عمومی تحصیل می‌کنند.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در ادامه از تصویب احداث ساختمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سفر دور چهارم رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 10 هکتار از اراضی شهرستان با اختصاص 2 میلیارد تومان برای ساخت این ساختمان در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال 91 به بهره‌برداری برسد.
ایمنی با بیان اینکه عضو هیئت علمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دارای مدرک استاد تمام هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین دانشجویان این دانشکده خارج از استان همدان یعنی از شهرهای دوری چون بوشهر، چهارمحال بختیاری و ... هستند برای آنان خوابگاه دانشجویی در نظر گرفته شده است.
وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم اسدآباد در مجلس و فرماندار اسدآباد، نقش مسئولان ارشد شهرستان را در تصویب دانشکده علوم پزشکی مهم دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف دانشکده نیاز به کمک‌های مسئولان ارشد شهرستان داریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول