اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اوقاف مازندران:

کنگره ملی امام سجاد (ع) در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کنگره ملی حضرت امام سجاد (ع) آذر ماه سال جاری در استان مازندران برپا می‌شود.

کنگره ملی امام سجاد (ع) در مازندران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی این کنگره گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی این اداره کل، کنگره ملی حضرت امام سجاد(ع) همزمان با شهادت آن حضرت در سی ام آذر ماه برابر با 25 ماه محرم الحرام برگزار می‌‌شود.
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف مازندران افزود: این کنگره با هدف آشنایی عموم مردم با ابعاد زندگانی حضرت امام سجاد(ع) و جلب و جذب محققان و پژوهشگران برای خلق آثار و پژوهش جدید مرتبط با محوریت و موضوع‌های فراخوان کنگره و استفاده بهینه از موقوفات مرتبط با ائمه معصومین (ع) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد استانی و کمیته‌های مختلف این کنگره گفت: در این کنگره کمیته‌های تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته نظارت و ارزیابی و کمیته علمی فعال شده‌اند.
حیدری در ادامه به موضوع‌های فراخوان این کنگره ملی اشاره و تصریح کرد: با همکاری و فعال شدن کمیته علمی این کنگره موضوع‌های فراخوان این کنگره آماده شده که به‌زودی موضوع‌ها در قالب پوستر در سطح ملی اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.
مسئول فرهنگی اوقاف مازندران از همه پژوهشگران، محققان، نخبگان، دانشجویان و اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها، روحانیت و علما و علاقمندان درخواست کرد تا با ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بتوانند نقش آن امام را در ابعاد مختلف زندگانی به مردم بشناسانند.
وی در پایان اذعان داشت: این کنگره ملی در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان بابلسر که از نوادگان آن امام بزرگوار است برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول