اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تبلیغات یزد خبر داد:

برگزاری کنگره بزرگداشت سیدمحمد کاظم طباطبایی یزدی

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری کنگره بزرگداشت سیدمحمد کاظم طباطبایی یزدی صاحب کتاب عروة الوثقی خبر داد.

برگزاری کنگره بزرگداشت سیدمحمد کاظم طباطبایی یزدی
حجت‌الاسلام علی کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: کنگره بزرگداشت سید محمد کاظم طباطبایی یزدی با هدف بزرگداشت و معرفی چهره این شخصیت بزرگ به جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به توزیع فراخوان این کنگره افزود: مقالات این کنگره در محورهای زندگی و شخصیت صاحب عروه، عصر صاحب عروه و اوضاع تاریخی آن، اندیشه‌های فقهی و اصولی و اندیشه‌های قرآنی و حدیثی صاحب عروه پذیرش می‌شوند.
کارگر همچنین اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی، آثار صاحب عروه، درباره آثار صاحب عروه را نیز از دیگر محورهای کنگره بزرگداشت سیدمحمد کاظم طباطبایی یزدی برشمرد.
وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته علمی کنگره بر عهده آیت‌الله رضا استادی است، افزود: مهلت ارسال آثار به کنگره بزرگداشت سیدمحمد کاظم طباطبایی یزدی تا پایان اسفندماه اعلام شده است.
کارگر خاطرنشان کرد: مقالات ارسالی در محورهای یاد شده باید حداقل 15 و حداکثر 30 صفحه باشد.
وی با اشاره به اینکه این کنگره در یزد و قم برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری کنگره هنوز مشخص نیست اما در اسرع وقت در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.
کارگر یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی قم میدان مصلی، جنب مصلی قدس، پژوهشکده باقرالعلوم یا به نشانی یزد، بلوار شهید پاکنژاد، مقابل پمپ بنزین، اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ارسال کنند.
وی ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 7835373-0251 یا 7257332-0351 در قم و یزد تماس حاصل کنند.
کارگر خاطرنشان کرد: همه مقالات برگزیده در قالب کتاب منتشر می‌شود و به مقالات برگزیده نیز هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.
به گزارش فارس، سیدمحمد کاظم فرزند سید عبدالعظیم از سادات طباطبایی یزد است که در سال 1247 هجری قمری در محله کسنویه یزد متولد شد و در سال 1337 هجری قمری برابر با 9 اردیبهشت 1298 هجری شمسی در نجف اشرف دار فانی را وداع گفت و در حرم مطهر حضرت علی (ع) به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول