اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز تحقیقات قلب دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می‌گیرد؛

برگزاری کنگره بین‌المللی قلب و عروق خاورمیانه در دبی

خبرگزاری فارس: مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز ششمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق خاورمیانه را در کشور دبی برگزار می‌کند.

برگزاری کنگره بین‌المللی قلب و عروق خاورمیانه در دبی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس خانه قلب شیراز، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کنگره از سوم تا پنجم بهمن ماه به زبان انگلیسی در دبی برگزار می‌شود.
محمدجواد زیبایی نژاد ادامه داد: در این کنگره انجمن‌های مختلف قلب و عروق از کشورهای مختلف ایران، مصر، عربستان، سوریه، امارات و سایر کشورهای دیگر خاورمیانه شرکت می‌کنند.
وی بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش تبادل نظر محققان کشور در زمینه آخرین دستاوردهای پزشکی در زمینه قلب و عروق است.
زیبایی نژاد خاطرنشان کرد: امسال در این کنگره به بهترین پوسترها و ارائه کنندگان سخنرانی تا سقف 5 هزار دلار جوایز اهدا می‌شود.
دبیر اجرایی این کنگره تصریح کرد: فراخوان این کنگره اعلام شده است و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.mecc.ir مراجعه کنند.
زیبایی نژاد بیان داشت: دو دور این کنگره بین‌المللی در دبی، سه دوره آن در کیش و امسال نیز برای ششمین بار در دبی برگزار می‌شود.
زیبایی نژاد همچنین اضافه کرد: مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از برترین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی قبل و عروق در کشور و حتی کشورهای خارجی به شمار می‌رود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول