اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

افزایش حقوق سربازان در حال بررسی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از بررسی و نتیجه‌گیری افزایش حقوق سربازان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این لایحه در حالا بررسی برای افزایش است.

افزایش حقوق سربازان در حال بررسی است
حجت‌السلام محمد کاظم بهرامی ظهر امروز در حاشیه برگزاری هجدهمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان اصفهان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر افزایش حقوق سربازان اظهار داشت: بررسی این لایحه به مجلس رفته است اما هنوز به تصویب نرسیده است و باید منتظر مصوبه بود.
وی همچنین در مورد حقوق پرداختی سربازان افزود: اطلاعی از این پرداختی نداشته و لایحه آن را در اختیار ندارم اما مبنا بر این بوده که افزایش پیدا کند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه برخی مسائل در این مورد مطرح می‌شود اما ملاک مصوبه است که اجرا می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر حقوق سربازان افزایش نیافته اما در حال بررسی برای افزایش است.
وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در مورد نحوه برخورد برخی نیروهای کادری و فرماندهان با سربازان و سختگیری‌های احتمالی منجر به فوت تصریح کرد: بحث خودزنی را در سال گذشته در دستور کار این مجامع داشته و علل و عوامل را مورد بررسی قرار داده و راهکارها را هم بررسی کردیم.
بهرامی ادامه داد: این مجامع را برگزار می‌کنیم که اگر اشکالاتی وجود دارد با تذکر یا دستورالعمل و بخشنامه اصلاح شود.
وی اضافه کرد: طبیعی است یک جامعه بزرگ نمی‌تواند بگوید که هیچ اشکالی ندارد اما عمده مسئله این است که آن را از ناحیه سازمان، فرد، محیط داخلی و بیرونی بررسی و به تناسب باید تصمیم‌گیری و پیشگیری شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول