اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی هرمزگان اعلام کرد:

تشدید محرومیت برای مشمولان غایب و سربازان فراری

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان از تشدید محرومیت‌ها برای مشمولان غائب و سربازان فراری خبر داد.

تشدید محرومیت برای مشمولان غایب و سربازان فراری
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم زارعی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برابر دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان خدمت ضرورت وظیفه عمومی که برای رسیدگی و یا اعزام احضار می‌شوند و در مهلت ‌و یا در موعد مقرر که سازمان وظیفه عمومی اعلام کرده خود را معرفی نکنند غایب شناخته شده و پس از معرفی و یا دستگیری طبق مقررات به وضعیت آنان رسیدگی و به خدمت اعزام خواهند شد.
وی افزود: چنانچه مشمول غایب و سرباز فراری خود را معرفی نکند با تشدید محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی مواجه خواهد شد و با دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و کارفرمایان و صنوف که مشمولان غایب را به کار گیرند طبق مقررات برخورد خواهد شد.
معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان محدودیت‌ها و محرومیت‌های اجتماعی را شامل محرومیت شرکت در آزمایشات رانندگی و اخذ گواهینامه، دریافت هرگونه وام و کمک کشاورزی و صنعتی، دامداری، مسکن و غیره، کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس و سایر شوراها، صدور پروانه کسب و اجازه اشتغال و عضویت در شرکت‌های تعاونی، ثبت هر گونه نقل و انتقال غیر قهری اموال به طور مستقیم و غیرمستقیم در دفاتر اسناد رسمی، دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته به نهادهای قانونی، استخدام به هرگونه (رسمی، پیمانی، روز مزد و خرید خدمت) در وزارتخانه و موسسات دولتی و وابسته به دولت و نهاد‌های قانونی عنوان کرد.
زارعی از مشمولان غایب و سربازان فراری خواست قبل از دستگیری، برای تعیین تکلیف خدمتی خود به معاونت وظیفه عمومی استان معرفی، تا مشمول محرومیت و محدودیت‌های اجتماعی نشوند در غیر اینصورت دستگیری آنان با شش ماه اضافه خدمت همراه خواهد بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول