اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس؛

سربازان نمونه لردگانی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس سربازان نمونه شهرستان لردگان با برگزاری مراسمی تجلیل شدند.

سربازان نمونه لردگانی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه لردگان بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از سربازان نمونه این ناحیه اظهار داشت:  سربازان حافظان آرمان‌های انقلاب هستند.
علیرضا اسحاقی با اشاره به حضور با انگیزه سربازان در دفاع مقدس، افزود: سربازان وظیفه در طول جنگ با حضور در کنار پاسداران و بسیجیان، سهم زیادی در پیروزی‌های رزمندگان داشتند.
وی خدمت سربازی را خدمت به نظام و انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: خدمت در کشور اسلامی جهاد در راه حفظ دین اسلام است.
اسحاقی در ادامه از فرهنگ غنی دفاع مقدس به عنوان یک ارزش دینی و ملی نام برد و گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ دینی و ارزشی به نسل‌های جوان جامعه منتقل شود تا رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس همیشه زنده و جاویدان بماند.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و ریشه‌های آن را پایدار و عمیق‌تر کرد و فرهنگ غنی دفاع مقدس یک ارزش دینی و ملی است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای ما در این جنگ هشت ‌ساله با تأسی از شهدای کربلا بی‌نام و نشان رفتند و نگذاشتند به اسلام عزیز لطمه وارد شود.
اسحاقی از شهدا به عنوان وارثان حقیقی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امنیت کنونی جامعه مرهون خون مطهر شهداست.
وی رشادت‌های شهدای عظیم‌الشأن و ایثارگران جنگ تحمیلی در طول هشت سال دفاع مقدس را از عوامل پیروزی در جنگ برشمرد و گفت: حیات و ممات همه انسان‌ها در گرو خدمت‌رسانی به مردم و منشأ اثرگذار بودن برای مردم است.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان با تأکید بر اینکه اوج ایثار و فداکاری در راه خدمت به مردم است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مسیر بسیار طولانی و درخشانی را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کردیم و در طول این دوران تجربیات زیادی کسب کرده و موفقیت ما در این راه به خاطر تقدیم بهترین انسان‌ها به این نظام بوده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای دنیا به موقعیت فعلی کشور ما غبطه خورده و حسادت می‌ورزند، افزود: با نگاهی به عرصه‌های بین‌الملی، ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود چون نگینی در دنیا می‌درخشد و صدای اسلام و قرآن از این سرزمین به گوش تمام ملت‌های جهان می‌رسد.
در این مراسم از سه سرباز نمونه شهرستان لردگان تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول