اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های فارس تاکید کرد:

حفظ شأن سربازان وظیفه در زندان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: سربازان وظیفه، آینده‌سازان این انقلاب و مملکت هستند و مسئولان زندان باید شأن آنان را محفوظ داشته و به آنان توجه ویژه‌ کنند.

حفظ شأن سربازان وظیفه در زندان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، موسی احمدی در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان داراب اظهار داشت: سیاست کاری ما این است که با دستگاه قضایی تعامل دوجانبه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: هرچند واژه زندان در نظر برخی از افراد ناخوشایند است اما وجود آن به منظور ایجاد نظم و امنیت برای جامعه ضروری است.
احمدی تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهم با شناسائی و معرفی این مرکز اصلاحی و تربیتی به مردم ما را در اهداف سازمانی که نشأت گرفته از برنامه‌های دین مبین اسلام و احیای انسان‌های به خطا رفته است کمک کنند.
مدیرکل زندان‌های فارس افزود: مجرمان و محکومانی که در زندان‌ها به ما سپرده شده‌اند مانند کاغذ خط خورده‌ای هستند که جامعه از ما می‌خواهد آن را پاک کرده و بدون هیچ خط‌خوردگی آن را تحویل دهیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه کار اصلاح و تربیت بر روی این افراد به خطا رفته بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، تصریح کرد: با همکاری و همدلی دوجانبه بین دادگستری و سازمان زندان‌ها، این کار سخت، انجام شدنی و امکان‌پذیر می‌شود و به‌ یقین به نتایج مطلوبی نیز می‌رسیم.
در ادامه محمد مدرسی پور رئیس دادگستری داراب نیز بیان داشت: زندان باید به نحو مطلوب به جامعه معرفی شود.
وی افزود: زندانبانی شغل نیست بلکه هنر ظریفی است که از کار اساتید دانشگاه نیز با ارزش‌تر است و ارزش معنوی بسیار بالایی دارد چراکه زندانبان اصلاح و تربیت انسان‌هایی را بر عهده دارد که در جامعه به سمت کج‌روی رفته‌اند.
مدرسی پور همچنین خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال خانواده زندانیانی که ساکن شهرستان داراب هستند در صورتی که بخشنامه سازمانی اجازه می‌دهد چنانچه در سایر زندان‌های استان فارس تحمل کیفر می‌کنند به داراب انتقال یابند.
در ادامه این نشست مدیرکل زندان‌های فارس از بخش‌های مختلف زندان داراب بازدید و در ارتباطی چهره به چهره با مددجویان گفت‌وگو و مسائل قضائی آنها را بررسی کرد و خطاب به زندانیان بیان کرد: زمینه اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان برای همگی شما فراهم شده است و از این فرصت استفاده کنید تا در بازگشت به جامعه فردی مفید برای خانواده و اجتماع باشید.
وی افزود: رعایت نظم و امنیت و توجه به قوانین و مقررات یکی از مهم‌ترین اصول در زندان‌هاست و باید به این موضوع نیز توجه جدی داشته باشید تا برای شما مشکلی پیش نیاید.
احمدی همچنین در جمع پرسنل وظیفه و کارکنان زندان داراب گفت: سربازان وظیفه، آینده‌سازان این انقلاب و مملکت هستند و مسئولان زندان باید به آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
این مقام مسئول خطاب به کارکنان اظهار داشت: وظیفه همگی ما در امر زندانبانی، اصلاح و تربیت و نگهداری از زندانی است چراکه زندانی نیز مانند ما انسان و از کرامت انسانی برخوردار است.
به گزارش فارس، در این بازدید اسحاق ابراهیمی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات، علیرضا سجادیان سرپرست بازرسی، نصرالله انصاری فرمانده یگان حفاظت زندان‌های فارس و الله‌کرم عزیزی رئیس زندان داراب نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول