اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد:

نصب ۲۲۰۰ علمک انشعاب گاز در مسکن مهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تاکنون 2 هزار و 190 علمک انشعاب گاز در پروژه‌های مسکن مهر استان نصب شده است.

نصب ۲۲۰۰ علمک انشعاب گاز در مسکن مهر خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن افتخاری صبح امروز در جمع مدیران امور زیربنایی مسکن مهر خراسان جنوبی اظهار داشت: گازرسانی به مسکن مهر استان فرآیندی است که تنها مربوط به شرکت گاز نیست.
وی پایان گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان را نیازمند همکاری بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی و بانک‌های استان عنوان کرد و گفت: همچنین باید اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه‌ها نیز به موقع تامین شود.
رئیس شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر در استان صورت گرفته است، افزود: در برنامه گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر در استان از برنامه عقب نیستیم.
افتخاری اظهار داشت‌: در سال گذشته نزدیک به 13 روستا در سطح استان به شبکه گاز متصل شده‌اند که برنامه‌های جدیدی نیز در سال جاری در دستور کار داریم.
وی با اشاره به اینکه بحث گازرسانی به صنایع را در سال گذشته در دستور کار قرار دادیم، گفت: در سال گذشته به صورت میانگین 25 درصد کاهش سوخت‌های فسیلی و نفتی را در این استان با اجرای طرح گازرسانی به صنایع استان داشته‌ایم.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود‌: گازرسانی به شهرهای اسدیه و سربیشه در اولویت کاری امسال شرکت گاز است.
افتخاری ادامه داد: تکریم مردم و ارائه خدمات به آنها از وظایف مسئولان است.
وی یادآور شد: در حال حاضر 90 درصد جمعیت شهری استان و 13 درصد جمعیت روستایی زیر پوشش خدمات گازرسانی هستند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد این شرکت تصریح کرد: رویکرد دولت نهم و دهم در بخش گاز در مقایسه با دولت‌های قبل بهتر و موثرتر است.
وی ادامه داد: توجه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است که در این راستا گازرسانی به استان خراسان جنوبی و روستاها نمونه‌ای مستند و مستدل بر این ادعا است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول