اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

بهره‌مندی همه شهرک‌های صنعتی زنجان از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تلاش‌های عوامل اجرایی شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر همه واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی همه شهرک‌های صنعتی زنجان از گاز طبیعی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت گاز استان زنجان با تقدیر از زحمات چندین ساله مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: همه مسئولان خدمت‌گذار مردم هستند و به این خدمت‌رسانی افتخار می‌کنند.
وی با بیان اینکه برای یک مدیر فرقی نمی‌کند در کدام منطقه مشغول خدمت‌گذاری است و هر جا که مسئولان نظام تشخیص دهند انجام وظیفه می‌کند، افزود: مدیرعامل سابق شرکت گاز استان مدت طولانی در استان زنجان حضور داشته و تلاش‌های ارزنده‌ای را در راستای گاز رسانی به شهرها و روستاها انجام داده است.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سرایلو از مدیران موفق استان در امر خدمت‌رسانی بوده و در حال حاضر نیز با تشخیص مسئولان در یک استان وسیع‌تر برای انجام وظیفه انتخاب شده از خدمات مدیر عامل سابق شرکت گاز استان زنجان تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های شرکت گاز در هدفمندی یارانه‌ها افزایش فیش‌های انرژی بود، یادآور شد: با همکاری و درایت عوامل اجرایی شرکت گاز استان این مهم به خوبی حل شد.
کریمی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی پرسنل شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است، افزود: این مجموعه ورزش در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در حال احداث است و به عنوان بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین طرح ورزشی استان زنجان از امکاناتی مانند خوابگاه، استخر، سالن چند منظوره همچنین دفاتر اداره بهره‌مند خواهد بود.
معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه هزینه مجموعه ورزشی شرکت گاز استان زنجان با هزینه وزارت نفت در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار پروژه تکمیل و در اختیار ورزش دوستان قرار می‌گیرد.
وی از طرح هدفمندسازی یارانه‌ها به عنوان گام بزرگ دولت خدمت‌گذار در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نام برد و یادآور شد: در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش قیمت انواع حامل‌های انرژی با همکاری متولیان صنایع در استان زنجان و همدلی مردم هیچگونه مشکلی در راستای اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه به وجود نیامد.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان با اهدای لوح سپاس تقدیر و سعید عسگریان به سمت مدیر عاملی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول