اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

جذب 519 نیروی متخصص در مجتمع گاز پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش شرکت ملی گاز ایران از جذب 519 نیروی متخصص از طریق آزمون استخدامی در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

جذب 519 نیروی متخصص در مجتمع گاز پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد صدری صبح امروز در جمع کارآموزان جدیدالاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: دوره‌های آموزشی و بدو استخدام ارزش زیادی دارد و باید نهایت استفاده و بهره را از این موقعیت ببریم.
رئیس آموزش شرکت ملی گاز ایران از جذب نهایی 519 نفر نیروی متخصص در آزمون استخدامی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد ۲۹ هزار و 929 نفر در آزمون شرکت کردند و این آزمون در هفت حوزه برگزار شد که 867 نفر برای انجام مصاحبه پذیرفته شدند و در نهایت 519 نفر پذیرفته و دوره‌های آموزشی آنان آغاز شده است.
صدری مدت زمان این دوره آموزشی را هزار و 195 ساعت اعلام کرد و افزود: این دوره به مدت یک سال انجام می‌شود و اگر کسی نمره عالی کسب و انتظارات را برآورده کند، تبدیل وضعیت آن فرد حداکثر شش ماه کاهش می‌یابد.
رئیس آموزش شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه شما در شرکتی استخدام شده‌اید که بزرگ ترین قطب و منطقه انرژی خاورمیانه است عنوان داشت: باید قدر این موقعیت که سرآغاز خدمتی بزرگ است را بدانید.
صدری خطاب به کارآموزان گفت: شما دارای علم و بینش هستید و باید پرورش یابید و در این دوره آموزشی توانمندی لازم را کسب کنید؛ این نشان از اهمیت نیروی انسانی و جایگاه مهم شرکت ملی گاز ایران است.
وی مهم‌ترین اهداف این دوره آموزشی را توانمند سازی، نوآوری و ترویج آن، هوشمند سازی منابع انسانی و پرورش و بالندگی نیروی انسانی بر شمرد.
رئیس جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص و متعهد اظهار داشت: آنچه که می‌تواند در توسعه پایدار موثر باشد نیروی انسانی است که پشتوانه فرهنگی و ارزشی دارند.
محمدحسین یادگاری افزود: تخصص وقتی معنا پیدا می‌کند که در کنار تعهد و در خدمت انقلاب و نظام اسلامی باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول