اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

گاز‌رسانی به 900 هزار خانوار در کشور طی سال‌جاری

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی گاز ایران با اشاره به فعالیت‌های شرکت ملی گاز در سال‌جاری گفت: در سال برای گاز‌رسانی به 900 هزار خانوار هدف‌گذاری شده بود که در شش ماهه نخست امسال گاز رسانی 600 هزار خانوار عملی شده است.

گاز‌رسانی به 900 هزار خانوار در کشور طی سال‌جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی شیخ بهایی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 90 درصد پروژه‌های مربوط به شرکت ملی گاز ایران که در سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان‌های مختلف تکلیف شده بود تکمیل شده است، اظهارداشت: پروژه‌های دور سوم سفر نیز با تلاش و جدیت از سوی مسئولان شرکت گاز در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 840 شهر و یک هزار و 500 روستا گاز‌رسانی شده است، افزود: در پایان برنامه پنجم توسعه با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه خانوارهای ایرانی اعم از روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
 مدیر شرکت ملی گاز ایران با اشاره به مشکلات به وجود آمده در ابتدای هدف‌مندی یارانه‌ها در خصوص جایگاه‌داران گفت: افزایش قیمت گاز بعد از هدف‌مندی مشکلاتی را به وجود آورده بود که بعد از تبدیل اندازه‌گیری‌ها از وزنی به حجمی و حل مشکلات ارزش افزوده و تغییر قیمت در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی در مورد مشکل ارزش افزوده خاطر نشان کرد: طبق آخرین پیگیری‌های به عمل آمده قرار شده که چهار درصد ارزش افزوده از 400 ریال دستمزد جایگاه‌داران کم شود که به تاریخ یکم فروردین نیز برگشت به عقب شده است.
شیخ بهایی نیم نگاهی نیز به وضعیت صنایع بعد از هدف‌مندی یارانه‌ها کرد و گفت: بعد از هدفمندی یارانه‌ها که یکی از اساسی‌ترین و موثر‌ترین کارهای اقتصادی دولت بود به دلیل گران بودن قیمت سوخت مایع گرایش به سمت مصرف گاز ازسوی صنایع بیشتر شده که این مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.
مدیر شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه با تدابیر انجام شده از سوی شرکت ملی گاز ایران بخش عمده نیاز صنایع در سطح کشور برطرف شده است، خاطر نشان کرد: استفاده از گاز طبیعی علاوه بر درآمدزایی بیشتر موجب کاهش آلودگی نیز می‌شود.
وی با بیان اینکه در مورد مصرف خانگی  مشکلات اقلیمی برای برخی از استان‌ها وجود داشت، تصریح کرد: در حال حاضر برای استان‌هایی که مشکل داشتند اصلاح اقلیم صورت گرفته که با این کار بسیاری از مشترکان از شرکت گاز طلب‌کار نیز شده‌اند.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول