اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سابق شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

برخورداری 98 درصد شهرهای زنجان از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به دستاوردهای شرکت گاز استان زنجان از سال 84 به بعد گفت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت شهری استان زنجان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

برخورداری 98 درصد شهرهای زنجان از گاز طبیعی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل سرایلو ظهر امروز در مراسم تودیع خود با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم 185 کیلومتر خطوط انتقال لوله در استان زنجان اجرا شده است، اظهار داشت: در حال حاضر مجموع خطوط انتقال لوله گاز در استان زنجان 523 کیلومتر است در حالی که قبل از سال 84 خطوط انتقال گاز‌رسانی در استان فقط 338 کیلومتر بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 309 درصد واحدهای فعال صنعتی در استان از سوخت گاز تامین می‌شوند، افزود: میزان نصب انشعابات در سراسر استان زنجان 101 هزار و 702 عدد است در حالی‌ که این میزان در پایان سال 84 تعداد 75 هزار و 634 عدد بود.
مدیر عامل سابق شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از نظر زیرساختی از استان‌های همجوار کمتر نیست، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 98 درصد جمعیت شهرها و بیش از 30 درصد جمعیت روستاهای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
وی افزود: با افزایش پذیرش اشتراک از 5 هزار و 259 اشتراک در شش ماهه نخست پارسال به بیش از 8 هزار و 340 مشترک در شش ماهه نخست امسال شاهد رشد 59 درصدی مشترکان در استان هستیم.
سرایلو ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی را از مهم‌ترین وظایف خود و از افتخارات شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد و افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران و همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت هم اکنون در استان در اجرای گاز رسانی به شهرها و روستاها گام‌های موثری برداشته شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال گذشته 140 کیلومتر شبکه‌گذاری در سطح استان انجام شده است، خاطر نشان کرد: انجام بیش از 300 کیلومتر شبکه ‌گذاری در مدت مشابه امسال نشان از رشد 115 درصدی دارد.
وی خاطر نشان کرد: در تامین گاز شهروندان زنجانی از 6 هزار و 319 خانوار در شش ماهه نخست سال گذشته به 10 هزار و 68 خانوار در شش ماهه نخست امسال تعداد خانوار تحت پوشش استان رشد 59 درصدی دارد.
وی با اشاره به اینکه از 19 شهر استان به 14 شهر گاز رسانی شده است، تصریح کرد: عملیات گاز‌رسانی دو شهر آغاز و عملیات طراحی سه شهر دیگر استان نیز در دست اقدام است از 939 روستای استان نیز تا کنون 115 روستای استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که گاز‌رسانی به 110 روستا در دست اجرا و 181 روستای دیگر نیز در مرحله طراحی است.
 مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 524 واحد صنعتی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، یادآور شد: در استان زنجان در حال حاضر 9 ایستگاه جایگاه CNG وجود دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول