اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حفظ قرآن کریم؛

سالمند خراسان جنوبی، برتر کشوری شد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: یکی از سالمندان زیر پوشش این نهاد در همایش ملی تجلیل از سالمندان رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

سالمند خراسان جنوبی، برتر کشوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، علی‌اکبر نخعی اظهار داشت: پنج نفر از سالمندان برتر و برجسته استان شامل حافظ کل قرآن کریم، شاعر و صنعت‌گر به همایش ملی تجلیل از سالمندان اعزام شدند.
وی تصریح کرد: یکی از سالمندان که حافظ کل قرآن کریم است در این همایش به عنوان سالمند برتر کشوری معرفی شد.
نخعی در مورد محورهای اصلی این همایش گفت: بررسی راهکارهای ارتقای جایگاه سالمندان در خانواده و جامعه، تکریم سالمندان و تقویت جایگاه اجتماعی آنها، معرفی سالمندان موفق در عرصه‌های گوناگون، معرفی توانمندی‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی سالمندان از جمله محورهای این همایش بود.
وی افزایش آگاهی سالمندان نسبت به وضعیت خود و توانایی‌هایشان، ارتقا و سطح عزت نفس و اعتماد به نفس در سالمندان و معرفی و شناساندن خدمات کمیته امداد به سالمندان تحت حمایت را از دیگر محورهای عمده این همایش عنوان کرد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان تعداد سالمندان تحت حمایت این نهاد در سطح استان را بیش از 32 هزار نفر عنوان کرد و افزود: سالمندان مایه برکت و وجود آنان در میان خانواده و جمع، همانند پیامبر در میان امت است. 
نخعی افزود: این نهاد علاوه بر نیازهای اولیه سالمندان، خدمات جانبی دیگری مانند تأمین هزینه دندان، خرید عینک و سمعک، تهیه ولیچر و سایر تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز سالمندان را نیز تأمین می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول