اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

سالمندان گنجینه‌ای مغفول مانده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در همه جوامع پیشرفته امروز بحث‌های مربوط به بهره‌وری جایگاه رفیعی دارد و سالمندان نیز از ظرفیت بالایی در مورد ارتقا سطح بهره‌وری برخوردار هستند.

سالمندان گنجینه‌ای مغفول مانده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن سالاری ظهر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت و کمی منابع لازم است تا از منابع موجود نهایت بهره وری انجام شود و داده با ستانده به یک بالانس منطقی برسند تا به ارتقا بهره‌وری امیدوار بود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش ویژه ورزش سالمندان برای نخستین بار در اصفهان انجام می‌شود، بیان داشت: حفظ سلامتی و نشاط این قشر از جامعه علاوه بر بحث بهره‌وری ارتقا روحیه نشاط و شادابی را در پی دارد و به همین دلیل در سند راهبردی ورزش استان این مبحث به طور ویژه دیده شده است.
این مسئول همچنین تصریح کرد: انجام این اقدامات که برای نخستین بار در کشور صورت پذیرفته، می‌تواند به کل کشور تسری یابد تا با رشد جمعیت سالمند به عنوان گنجینه‌ای مغفول مانده از وجود آنها استفاده حداکثری بشود و راه‌هایی که این عزیزان طی کرده‌اند بتواند چراغ راه آیندگان شود.
وی اضافه کرد: برپایی چنین همایش‌ها و کارگاه‌هایی در زمینه‌های مختلف می‌تواند بسترساز تعلیم مربیان ورزشی بوده تا سالمندان ورزشکارمان سلامت روح، روان و جسم را توامان حس کنند چرا که در جهان امروز علاوه بر مباحث مربوط به سلامت جسم، سلامت جان به عنوان سلامت معنوی هم مد نظر است.
سالاری اضافه کرد: گذر عمری که سالمندان پشت سر گذرانده‌اند سرمایه مفیدی در زمینه بهره‌وری و ارتقا دانش تجربی نیروی انسانی است که راه‌های بسیاری را در آزمون و خطاها می‌بندد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول