اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بابل خبر داد:

افزایش ظرفیت نگهداری سالمندان مرکز همراه سلامت بابل

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی بابل گفت: با موافقت مدیرکل بهزیستی مازندران، ظرفیت نگهداری سالمندان مرکز همراه سلامت بابل افزایش می‌یابد.

افزایش ظرفیت نگهداری سالمندان مرکز همراه سلامت بابل
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی محمدی فیروزجایی ظهر امروز در همایش تجلیل از سالمندان بابل اظهار داشت: شهرستان بابل دارای دو مرکز نگهداری سالمندان باب الحوائج و همراه سلامت به صورت شبانه روزی و روزانه است که در مرکز شبانه روزی باب الحوائج از 50 سالمند به صورت شبانه روزی نگهداری می‌شود.
وی افزود: در مرکز همراه سلامت بابل نیز از 50 سالمند به صورت روزانه و 50 سالمند به صورت ویزیت در منزل نگهداری می‌شود.
محمدی با اشاره به اینکه سالمندان زیر پوشش بهزیستی از خدمات کمک معیشتی برخوردار هستند، افزود: سالمندان به عنوان سرمایه‌های عظیم و گرانبها جامعه باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.
وی حضور مسئولان در مراسم تجلیل از سالمندان را ضروری برشمرد و افزود: عدم حضور مسئولان در مراسم تجلیل از سالمندان بابلی نشانه بی‌توجهی به قشر سالمند بوده و قابل قبول نیست.
محمدی از افزایش ظرفیت نگهداری سالمندان مرکز همراه سلامت بابل خبر داد و ادامه داد: در بازدید مدیرکل بهزیستی بابل از مرکز همراه سلامت این شهرستان، رداعی قول مساعد داده است ظرفیت پذیرش سالمندان از 50 نفر به 70 نفر افزایش یابد.
رئیس بهزیستی بابل اذعان داشت: بیشتر سالمندانی که در مراکز شبانه روزی و روزانه بابل نگهداری می‌شوند خانواده درجه دو دارند و تنها پنج نفر از سالمندان مجهول الهویه و بدون خانواده هستند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول