اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای امر به معروف مازندران خبر داد:

تشکیل اتاق فکر در ستاد احیای امر به معروف مازندران

خبرگزاری فارس: معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران از تشکیل اتاق فکر در این ستاد خبر داد.

تشکیل اتاق فکر در ستاد احیای امر به معروف مازندران
حجت‌الاسلام محمود امامقلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بزرگ‌ترین عامل بازدارنده انسان از انحرافات و ناهنجاری‌ها دانست.
وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو امر مهم دینی و دو وظیفه بزرگ عقلی و وجدانی است و ما با توجه به جایگاه و اهمیت این فریضه، وظیفه سنگین و خطیری داریم که باید به وظیفه خود عمل کنیم و در صورت ترک و کوتاهی در آن عواقب وخیمی برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.
معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت مقام معظم رهبری در کشور تشکیل شده و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها رئیس ستاد احیای استان‌ها هستند و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران جزء ستادهای فعال کشور است.
وی در ادامه تشکیل کمیسیون تخصصی ادارات و کارخانجات و تشکیل اتاق فکر را از جمله اقدامات معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیا دانست و اذعان داشت: کمیسیون تخصصی ادارات و کارخانجات برای بررسی شیوه‌ها و راهکارهای مناسب احیای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های دولتی تشکیل شده و تشکیل اتاق فکر نیز به‌منظور ارائه راهکارهای علمی و عملی عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی است.
امامقلی‌پور در پایان برگزاری دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات، برگزاری گردهمایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، برگزاری نشست روحانیون دستگاه‌های دولتی، پیگیری اجرای طرح تذکر لسانی در ادارات، پیگیری اختصاص جایگاهی مناسب با نصب تابلوی دفتر شورای امر به معروف در دستگاه‌های دولتی و بازرسی از ادارات کل استان برای بررسی وضعیت عفاف و حجاب را مجموعه فعالیت‌های معاونت ادارات و کارخانجات دانست که به‌طور منظم و بر اساس دستورالعمل در حال اجرا است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول