اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

امر به معروف و نهی از منکر کار یک اداره و نهاد نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر کار یک گروه، دسته، اداره و نهادی نیست بلکه باید کاری کنیم که با فرهنگ‌سازی مناسب این امر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

امر به معروف و نهی از منکر کار یک اداره و نهاد نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرسنل نیروهای انتظامی اظهار داشت: امنیت اجتماعی جامعه در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی حاصل می شود و امروز با تلاش‌های انجام شده از سوی این نیروی پرتلاش در جامعه شاهد امنیت مناسب در شهرمان هستیم.
وی گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی ایثارگران و رزمندگان اسلام است که باید تلاش‌های این عزیزان را ارج نهیم.
 امام جمعه اهر تصریح کرد: با تعامل و همکاری در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر تلاشی مضاعف باید داشته باشیم.
وی، نیروی انتظامی را یکی از نیروهای مخلص در پاسداری از اهداف انقلاب و بازوی پرتوان ولایت ذکر کرد و افزود: این نیرو با تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا آماده جان‌نثاری در راه آرمان‌های انقلاب است.
امام جمعه اهر افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یکی از نیروهای قدرتمند منطقه به شمار می‌روند که آماده حفظ و حراست از کیان اسلامی هستند.
حاجی‌زاده در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی در جامعه ذکر کرد که همراهی و همکاری همه آحاد مردم را می‌طلبد و کار یک گروه، دسته، اداره و نهادی نیست بلکه باید کاری کنیم که با فرهنگ‌سازی مناسب این امر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
فرمانده منطقه انتظامی اهر نیز در این مراسم خدمت به مردم و تلاش در زمینه حفظ امنیت جامعه، ارائه خدمات مناسب به شهروندان در حوزه‌های مختلف، احترام به حقوق شهروندان را از اولویت کاری این نهاد برشمرد.
 علی طاهونی گفت: این نیرو با حفظ آمادگی لازم با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده و مجرب تلاش دارد با هوشیاری، شناخت، افزایش آمادگی دفاعی و پیشگیری از جرم در تأمین امنیت عمومی با افزایش کارآمدی و روزآمد کردن خدمات گام‌های عملی بردارد.
وی، بزرگ‌ترین افتخار نیروی انتظامی را حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: سبزپوشان نیروی انتظامی تا آخرین قطره خون خود آماده حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی هستند.
در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان همچنین پرسنل ساعی نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف با اهدای لوح سپاس با حضور اعضای شورای تأمین اجتماعی شهرستان قدردانی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول