اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم:

شهرداری بیشتر در حوزه امر به معروف وارد شود

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم گفت: استانداری یکی از حلقه‌های مفقوده در بحث امر به معروف و نهی از منکر است و شهرداری هم تاکنون کمکی به پیشبرد اهداف ستاد در بحث امر به معروف و نهی از منکر نکرده است.

شهرداری بیشتر در حوزه امر به معروف وارد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام حسین احمدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: برخی نهادها حلقه مفقوده امر به معروف و نهی از منکر در استان هستند.
وی با بیان اینکه استانداری باید این مسئله را ساماندهی کند گفت: شهرداری هم با وجود وعده‌های معاونت‌های مختلف آن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هیچ کمکی نکرده است.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم ادامه داد: استانداری به عنوان بالاترین مقام اجرایی و سیاسی شهر باید وارد عرصه شده و مشکل را حل کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شهربازی 72 تن در طول هفته ابراز کرد: چرا در این قبیل مسائل نیروی انتظامی را وارد می‌کنیم؟ چرا دستگاه‌ها وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند؟
احمدی تصریح کرد: گزارش‌های ارائه شده از پخش موسیقی و استفاده از وسایل بازی تاسف‌بار است. چرا در شب شهادت امام صادق(ع) باید شهربازی تا 12 شب باز باشد؟
وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورد با اصناف را وظیفه مجمع امور صنفی دانست و گفت: مجمع امور صنفی نه تنها وظیفه برخورد با اصناف در حوزه تخلفات بلکه وظیفه دارند در مورد مفسده بدحجابی هم با آنها برخورد کنند.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم تصریح کرد: اگر استانداری وظیفه ذاتی خود را انجام دهد و شهرداری را در کار بیاورد و صدا و سیما هم چند برنامه در این حوزه تهیه و تولید کند، جلو خواهیم رفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول