اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) عنوان کرد:

اجرای برنامه‌های امر به معروف طبق اولویت‌بندی

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها در زمینه گسترش امر به معروف و نهی از منکر باید طبق برنامه و اولویت‌بندی صورت گیرد.

اجرای برنامه‌های امر به معروف طبق اولویت‌بندی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد سعیدی سه‌شنبه شب در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که با حضور فرمانده انتظامی قم، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و مسئولان قضایی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در شهر مقدس قم آشیانه آل الله هستیم، باید به لوازم و تکالیف مربوط نسبت به کریمه اهل بیت(ع) عمل کنیم و باید در حد خودمان تلاش کرده تا آشیانه آل الله را از آلودگی‌ها و از مظاهر گناه پاک کنیم.
وی با بیان اینکه اگر فعالیتی با تدبیر، هماهنگی و رعایت مصالح مهم نظام جمهوری اسلامی انجام شود، نتایج بهتری به‌دست می‌آید، تصریح کرد: گاهی اوقات انسان روی موضوعاتی متمرکز می‌شود و وقتی که می‌سنجد می‌بیند مسائل مهمی که مدنظر هستند مورد غفلت قرار گرفته‌اند و ما اگر بر روی مسائل جزئی اهمیت قائل شویم، از مسائل مهم غفلت می‌کنیم که بازتابش در جامعه بسیار منفی است.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) اضافه کرد: باید جمعی از مسئولان جلسه داشته و اهم و مهم کنند و بر روی مسائل اجتماعی مستقر و متمرکز شوند و به طور جمعی فضا را طوری فراهم کنند که منکر ترک شده و معروف اقامه شود، در این زمان مردم شیرینی کار را می‌بینند، اما اگر اهم و مهم نشود حالت یاس به مردم دست می‌دهد.
سعیدی با تاکید بر اینکه به نظر بنده باید در امر به معروف و نهی از منکر پروژه‌ای کار کنیم، خاطرنشان کرد: فعالیتی را باید نسبت به شان و جایگاه قم انجام دهیم و این فعالیت باید نسبت به حرم کریمه اهل بیت(ع) به گونه‌ای باشد و نسبت به دیگر نقاط شهر طور دیگری برنامه‌ریزی شود و با اولویت‌بندی عمل کنیم.
وی با بیان اینکه نیروهای منکرات باید در گروه‌های مختلف با هم هماهنگ باشند، گفت: گروه‌هایی که در تذکر لسانی با هم مشترک هستند جلسه داشته باشند و بر روی مسائل برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه فضای جلسه و برنامه‌ها طوری باشد که حالت انتقادی که دلزدگی به وجود آورد پیش نیاید، اظهار کرد: اگر این اتفاق بیفتد از همان مقدار کاری که دارند انجام می‌دهند دلسرد می‌شوند.
با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به راحتی اقامه نمی‌شود، تصریح کرد: ما باید در وسع قدرت خودمان تلاش داشته باشیم و بیش از این هم ماموریت و وظیفه نداریم و ما این کار را در حد خودمان پذیرفتیم و سامان می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه امکان جمع آوری چادرهای مسافرتی در اطراف حرم مطهر وجود ندارد، افزود: قم به دلیل اینکه بر سر راه 17 استان قرار دارد، عده‌ای از مسافران برای زیارت و استراحت چند ساعتی این چادر‌ها را برپا می‌کنند و عده‌ای هم به دلیل اینکه تمکن مالی ندارند چادرها را برپا می‌کنند و برای قانونمند کردن این چادرها لازم است هنگام برپایی به آنها بروشوری داده شود که قوانین را رعایت کنند.    
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول