اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار قم تاکید کرد:

حضور جدی دستگاه‌های استان قم در زمینه امر به معروف

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: دستگاه‌ها باید به طور جدی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند.

حضور جدی دستگاه‌های استان قم در زمینه امر به معروف
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌مهدی عرب‌انصاری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: هدف مجموعه استانداری به ویژه معاونت سیاسی این است که با همکاری همه دستگاه‌ها قم را به شهر امن و پاک تبدیل کنیم.
وی با اشاره به وجود مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم گفت: این مسئله وظیفه ما را در ایجاد امنیت بیشتر در قم دوچندان می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به ملاقات‌های خود با مسئولان دستگاه‌ها و برخی علما عنوان کرد: چون مسئولیت در قم سنگین و خطیر است و سرمایه هم نیاز به پشتوانه دارد بنابراین خود را نیازمند راهنمایی علما می‌دانیم.
وی با اشاره به آمار ارائه شده در زمینه ازدواج و طلاق گفت: قم به اشتباه به عنوان دومین شهر در طلاق معرفی شده بود، اما در بررسی‌هایی که صورت گرفتیم دیدیم ما در جایگاه دوم نیستیم و آمار ازدواج افزایش و آمار طلاق کاهش پیدا کرده است.
عرب انصاری در پایان خواستار حضور جدی دستگاه‌های استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول