اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

نتایج امر به معروف در جامعه مشخص شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان گفت: نتایج امر به معروف و نهی از منکر باید به خوبی در جامعه مشخص شود.

نتایج امر به معروف در جامعه مشخص شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌نقی همتی ظهر امروز در جلسه معارفه فرمانده جدید پایگاه امام جعفر صادق (ع) حوزه مقاومت بسیج علی‌بن ابیطالب (ع) که در مکان این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل بسیج مرهون حضرت امام (ره) بوده و این شجره طیبه، از اندیشه‌های ایشان از قبل از انقلاب است.
همتی با اشاره به رموز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انگیزه الهی و وحدت کلمه، دو عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی گفت: تبیین حوادث تاریخی قبل و بعد انقلاب و ارائه ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دوران دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان که همه نشات گرفته از آموزه‌های دینی بوده، از وظایف اصلی پایگاه مقاومت بسیج است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‏های بسیج تصریح کرد: ارشاد افراد به طوری که بازخورد آن به طور عملی در جامعه آشکار شود، از اهداف تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر است.
در این مراسم، فرمانده حوزه مقاومت علی‌ بن ابیطالب (ع) و بسیجیان و نمازگزاران و امام جماعت مسجد و پایگاه امام جعفر صادق (ع) حضور داشتند.
در ادامه، در حکمی سیدحسین احمدپناهی به عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد و از زحمات و فعالیت‌های حسین یزدی در دوران تصدی فرماندهی این پایگاه تقدیر به عمل آمد.
به گزارش فارس؛ فرمانده حوزه مقاومت مقداد میامی نیز در دیدار با خانواده شهید رسول رمضان‏زاده از روستای تلوبین که با حضور مسئول و اعضای حلقه‌های صالحین این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا فقط متعلق به خانواده‌هایشان نیستند بلکه متعلق به همه مردم هستند.
عبدالحسین محمدی افزود: ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و کم‏ترین کاری که می‌توانیم برای خانواده شهدا انجام دهیم، سرکشی از خانواده شهیدان و پایبندی به آرمان‌های آنان است.
وی خاطرنشان کرد: شهدا نزد خداوند مقام و مرتبه بالایی دارند و افراد بسیاری را شفاعت خواهند کرد و امیدواریم که در قیامت ما نیز از شفاعت این عزیزان برخوردار شویم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول