اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه اصفهان:

پیمانکاران نفتی باید با فرهنگ پالایشگاه اصفهان آشنا باشند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان که حدود دو هفته‌ای است بر صندلی مدیریت پالایشگاه اصفهان تکیه زده در نشست خود با پیمانکاران این شرکت گفت: پیمانکاران نفتی باید با فرهنگ پالایشگاه اصفهان آشنا باشند.

پیمانکاران نفتی باید با فرهنگ پالایشگاه اصفهان آشنا باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لطفعلی چاوشی ظهر امروز در سومین ‌نشست پیمانکاران شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه پیمانکاران، شرکای پالایشگاه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت شرکت به رابطه برد، برد و تعامل بیشتر با پیمانکاران معتقد است و به طور حتم زمانی ارتباط دو سویه نتیجه ‌بخش و مؤثر است که انتظارات به خوبی برآورده شود.
وی با بیان اینکه پیمانکاران و مدیریت شرکت هر دو وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند تا موفقیت سازمان محقق شود، گفت: از یک‌ سو پالایشگاه اصفهان سعی می‌کند که با اعتماد به پیمانکاران، آنها را در راستای فعالیت گماشته شده کمک کند و از سوی دیگر انتظار می‌رود که افراد پیمانکاری با آموزش‌های لازم، نکات ایمنی را در حین کار به خوبی رعایت کنند.
مدیرعامل پالایشگاه اصفهان که حدود دو هفته‌ای است به عنوان مدیر جدید این شرکت نفتی در استان اصفهان شناخته می‌شود در ادامه خصوصیات لازم برای پیمانکاران شرکت نفت استان اصفهان افزود: همچنین از آنجایی که کار به صورت برون‌سپاری به پیمانکار انجام می‌شود، ضمن همکاری کامل باید به خوبی با فرهنگ شرکت آشنا باشند.
وی برگزاری نشست پیمانکاران با مسئولان را از برنامه‌های مهم این شرکت عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری دو سویه پیمانکاران و مدیریت شرکت، نه تنها نقایص احتمالی برطرف شود بلکه بهره‌گیری از پیمانکاران نیز افزایش می‌یابد.
همچنین در ادامه این نشست ابوالقاسم عسگری رئیس امور پیمان‌ها و حقوقی پالایشگاه اصفهان نیز با تاکید بر اینکه شرکت درصدد است با برگزاری این‌گونه جلسات، معنای تعامل دو طرفه را عینیت بخشد، ادامه داد: انتظار داریم پیمانکاران، متقاضی اقداماتی باشند که توانایی انجام آن را دارند و برای اثبات این موضوع باید آخرین فعالیت‌های خود را از طریق اسناد، به اطلاع کمیته فنی – بازرگانی شرکت برسانند.
وی افزود: استطاعت مالی، کیفیت کار و ارائه حقوق و مزایای کارکنان از دیگر انتظارات ما است، ضمن اینکه  ارائه گواهینامه HSE مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست به پیمانکاران و برگزاری بیشتر دوره‌های آموزشی HSE برای افراد پیمانکاری ضروری است.
عسگری تصریح کرد: پیمانکاران باید قراردادها را با دقت مطالعه کرده و پیش از ارائه نرخ پیشنهادی، آئین‌نامه‌ها را به خوبی درک کنند.
وی همچنین از دیگر نکات لازم‌الاجرا برای پیمانکاران پالایشگاه اصفهان را حضور در جلسات توجیهی که از سوی پالایشگاه انجام می‌شود عنوان کرد و گفت: در صورتی که پیمانکاران با آگاهی‌ کامل در مناقصه‌ها شرکت کنند در زمان کار، با مشکلی مواجه نمی‌شوند و پس از پایان کار، شرکت پالایش نفت اصفهان را با خاطره‌ای خوش ترک می‌کنند.
به گزارش فارس، در سومین نشست پیمانکاران، از  110 شرکت پیمانکار طرف قرارداد با شرکت پالایش نفت اصفهان دعوت به عمل آمده بود که نمایندگان پیمانکاران با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با مسئولان شرکت به تبادل نظر پرداختند.       
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول