اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم:

27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه فجر جم گفت: 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود.

27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی ظهر امروز در نشست با مسئولان سپاه شهرستان جم اظهار داشت: صنعت نفت طی یکسال گذشته به موفقیت‌های خوبی دست یافته و بویژه پس از آغاز به کار مهندس قاسمی شاهد رشد چشمگیری در صنعت نفت هستیم.
وی افزود: برای رسیدن به موفقیت بیشتر و بهتر باید حرکت جهادی را در دستور کار قرار دهیم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید بیش از گذشته تلاش کنیم.
مدیرعامل پالایشگاه جم با ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت تولید پالایشگاه و اقدامات صورت گرفته در این زمینه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود و روزانه بیش از 125 میلیون متر مکعب گاز در این پالایشگاه فرآورش می‌شود.
اسلامی با اشاره به اتمام زودهنگام تعمیرات اساسی تصریح کرد: تعمیرات اساسی قسمت‌های مختلف پالایشگاه به اتمام رسیده و پالایشگاه فجرجم در حال حاضر آماده دریافت حداکثری گاز است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به تاثیر حضور بسیجیان در پالایشگاه اضافه کرد: کارکنان بسیجی این شرکت در طول تعمیرات اساسی امسال اقدامات مهمی انجام در راستای افزایش تولید برداشته‌اند که ان‌شاالله در فصل زمستان شاهد به ثمر رسیدن این اقدامات باشیم.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر ضرورت کار فرهنگی در کنار کار عملیاتی در پالایشگاه فجرجم تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه شاهد تحولات اساسی هستیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است.
اسلامی ادامه داد: در طول تابستان تعدادی از خانواده‌های همکاران به مشهد مقدس و دیگر مناطق زیارتی اعزام شده اند.
وی دعوت از اساتید مجرب در حوزه‌های اخلاق و مسایل دینی، مذهبی برای حضور در پالایشگاه را از جمله برنامه‌های آینده فعالیت‌های فرهنگی پالایشگاه دانست و گفت: با حضور این اساتید سطح بینش اخلاقی و توجه به مسایل معنوی در پالایشگاه تقویت خواهد شد.
مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم، منابع انسانی را یکی از مهم‌ترین فاکتورهای پیشرفت هر سازمانی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر کارکنان این شرکت با تعامل و اخلاق حسنه  همواره در عرصه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی هستند.
اسلامی یادآور شد: باید دست به دست هم بدهیم و با تمام توان و انرژی در راستای کیفیت‌بخشی به محصولات فعالیت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول