اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته گیلان خبر داد:

اعزام 3 کاراته‌کای گیلانی به مالزی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته گیلان گفت: سه کاراته‌کای گیلانی به همراه تیم‌ ملی به مسابقات جهانی کاراته در مالزی اعزام شدند.

اعزام 3 کاراته‌کای گیلانی به مالزی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان ظهر امروز در جمع ورزشکاران و اعضای هیئت کاراته استان، اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی جهان در رده‌های سنی جوانان و امید از روز 21 مهر جاری در کشور مالزی برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان امروز 13 مهر تهران را به مقصد این کشور ترک کردند.
وی افزود: در رده سنی 16 تا 17 سال عماد مژدهی در 76- کیلوگرم و شاهین بلالایی 76 + کیلوگرم و در رده سنی 14 تا 15 سال فرزام شفیعی 52 + کیلوگرم همراه دیگر ملی‌پوشان به این مسابقات اعزام می‌شوند.
این مسئول بیان داشت: علیرضا کتیرایی به عنوان سرمربی و محمد عبدلی به عنوان مربی این تیم را در سفر به مالزی همراهی می‌کنند.
به گفته وی، طبق نظر سرمربی تیم ملی، ملی‌پوشان کشورمان برای تطبیق با آب و هوای کشور مالزی یک هفته زودتر راهی مالزی شدند.
اصغریان با اشاره به کسب نشان برنز دو کاراته‌کاهای گیلانی که به همراه تیم ملی امید در رقابت‌های جهانی کاپ آزاد ترکیه شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها فرزام شفیعی در وزن  52 + کیلوگرم و عماد مژدهی در وزن - 76 کیلوگرم نشان برنز گرفتند و شاهین بلالایی در وزن 76 + کیلوگرم نتوانست مدال کسب کند.
وی به دومین دوره رقابت‌های المپیاد فرهنگی ورزشی کشور اشاره کرد و یادآور شد: کاراته‌کای گیلانی در دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برنز گرفت.
اصغریان افزود: ابوالفضل عاطفی دانشجوی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گیلان مقام سوم مشترک این رقابت‌ها را به دست آورد.
این مسئول اذعان داشت: در دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور 200 کاراته‌کا در قالب 15 تیم دو روز در تهران با هم رقابت کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول