اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته:

نظم رقابت‌های سوپر لیگ کاراته بالا بود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: نظم باشگاه فولادمبارکه سپاهان در برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ کاراته بسیار بالا بود.

نظم رقابت‌های سوپر لیگ کاراته بالا بود
منوچهر حاجی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سطح رقابت‌های سوپر‌لیگ کاراته بسیار بالا و حضور ورزشکاران در این لیگ قدرتمند بود.
وی با بیان اینکه باشگاه فولادمبارکه سپاهان حمایت‌کننده بسیار خوبی برای ورزش اصفهان از جمله رشته کاراته است، تصریح کرد: از حضور در اصفهان و شرکت کردن در این مراسم احساس رضایت می‌کنم.
رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در مورد وظایف داوران رشته کاراته و احساس مسئولیت این کارشناسان ورزشی گفت: بیشتر داوران کاراته نه به دلایل مادی، بلکه به خاطر احساس دین و علاقه‌ای که به گسترش این رشته ورزشی دارند در امر قضاوت و داوری دخالت می‌کنند.
وی در مورد مشکلات داوری در رشته کاراته افزود: از جمله مشکلات موجود مقدار اندک دستمزد‌های مربوط به قضاوت‌های ورزشی است که البته با تعاملات انجام شده با فدراسیون کاراته به احتمال زیاد این دستمزد‌ها در آینده افزایش می‌یابد.
محمدیان در مورد سمت ریاست داوران گفت: طبق قوانین فدراسیون امر نظارت بر کار داوران و قضات ورزش کاراته در رقابت‌ها، بر عهده ریاست داوران قرار گرفته است.
وی اختلافات پیش آمده در مورد داوری و موازی کاری بین داوران و ریاست این گروه را غیر ممکن خواند و گفت: همه داوران موظف به رعایت قوانین wkf هستند و در مواردی که این سازمان موردی را داخل داوری رقابت‌های کاراته پیش‌بینی نکرده است، قضاوت بر عهده هیئت ژوری کاراته گذاشته شده است که این نهاد نیز از طرف کمیته داوران مشخص می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول