اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کاراته فولادمبارکه سپاهان:

تغییر مداوم مسئولان به کاراته ضربه می‌زند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته فولادمبارکه سپاهان گفت: یکی از مشکلاتی که برای ورزش کشور از جمله کاراته وجود دارد، تغییر مداوم مسئولان ورزشی است.

تغییر مداوم مسئولان به کاراته ضربه می‌زند
حبیب‌الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ورزش ایران در حال حاضر از نظر مدیریتی نیاز به یک ثبات نسبی دارد.
وی با بیان اینکه از بهترین شیوه‌های مدیریتی، قرار گرفتن یک‌ نفر کاردان در رأس هر اداره ورزشی است، تصریح کرد: پس از انجام اینکار باید حمایت‌های مادی و معنوی معقولی از طرف مسئولان رده‌ بالای ورزشی درباره این اشخاص به عمل آید.
سرمربی تیم کاراته فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: یکی از فدراسیون‌های موفق کشور، فدراسیون تکواندو است که مسئولان آن با ایجاد یک ثبات نسبی توانستند برنامه‌های از پیش تعیین شده‌‌های خود را با موفقیت هر چه بیشتر به سرانجام برسانند.
وی در مورد شیوه‌های مختلف مدیریتی در ورزش کاراته با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه یک مورد مقدس است و در صورت نبود این مقوله هیچ سازمان ورزشی نمی‌تواند اهداف عالی خود را با عقل و درایت پیش ببرد، گفت: با وجود اختلاف سلیقه، هدف مدیران و مسئولان رشته کاراته در سرتاسر کشور باید به پیشرفت و افتخارآفرینی این رشته ورزشی معطوف شود.
ناظریان افزود: به طور حتم یک مدیر موفق ورزشی زمانی که مشکلی را در نظام کاری خود مشاهده می‌کند به جای موضع گیری در برابر دیگران، این ضعف‌ها را شناسایی کرده و در برطرف کردن آنها می‌کوشد.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول