اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ختم 20 درصد طلاق‌ها به مصالحه

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در راستای مشاوره‌های ارجاعی از دادگاه‌های خانواده به مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی اجتماعی استان توانسته‌ایم 20درصد درخواست‌های طلاق را به مصالحه ختم کنیم.

ختم 20 درصد طلاق‌ها به مصالحه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد فرامرزی ظهر امروز در نشست مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: وجود مراکز مشاوره نیروی انتظامی باعث شده است تا خانواده‌ها در فضایی مملو از اعتماد به طرح مشکلات و مسائل با مشاوران این نیرو پرداخته و راهکارهای لازم را دریافت کنند.
وی اظهار داشت: در راستای مشاوره‌های ارجاعی از دادگاه‌های خانواده به این مرکز، توانسته‌ایم 20درصد درخواست‌های طلاق را به مصالحه ختم کنیم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: ادارات استانی به ویژه دادگستری استان همکاری بسیار مناسبی با مرکز مشاوره نیروی انتظامی دارند و همین امر باعث شده تا این معاونت در اجرای طرح‌های خود به شکل موفقی ظاهر شود.
فرامرزی، همکاری صدا و سیما در برنامه سیمای پلیس برای معرفی فعالیت‌های این مرکز را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: نیاز هم استانی‌های ما به دلیل بالا بودن افسردگی در بین مردم آن نسبت به میانگین کشوری توسعه فعالیت‌های این مرکز را می‌طلبد و امیدواریم با پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان نسبت به توسعه مراکز خود اقدام کنیم.
وی، نیاز به مشاوره‌های قبل از ازدواج برای جوانان را امری ضروری دانست و اظهار داشت: با پیشگیری از آسیب‌های این بخش می‌توانیم بسیاری از معضلات اجتماعی و روحی را در سطح جامعه مداوا کنیم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همچنین افزود: هم اکنون مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعی در اکثر پاسگاه‌های انتظامی سطح شهر تبریز مستقر هستند و آماده ارائه مشاوره رایگان به خانواده‌ها در زمینه مسائل مختلف اجتماعی هستند.
فرامرزی خاطرنشان کرد: در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی وجود داشته باشد فرد مددجو برای بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای به مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ارجاع داده می‌شود تا از راهکاری متخصصان روانشناسی بهره گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول