به گزارش خبرگزاری فارس از خرمآباد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، کیهان ندری هدف از راهاندازی این مراکز را شناسایی اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی و بررسی و مشاوره این اختلالات و تلاش برای ارتقای کیفیت و برقراری عدالت آموزشی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: فعالیت این مراکز به صورت علمی و کارشناسی و با رویکرد برنامه محور برای رسیدن به اهداف مورد نظر در عرصه آموزشی اجرا میشود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان افزود: با راهاندازی این مراکز تعداد مراکز مستقل اختلال یادگیری موجود در استان لرستان به 12 مرکز افزایش یافته است.
ندری گفت: با توجه به جمعیت دانشآموزان مقطع ابتدایی استان درحال حاضر راهاندازی چهار مرکز جدید اختلال یادگیری دراین استان ضروری است.
انتهای پیام/صا30
اخبار مرتبط
-
آموزش و پرورش از مدیران لایق بهره بگیرد
-
سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش مبتنی بر تحول عقلانی است
-
نیروی حقالتدریسی وارد آموزش و پرورش اصفهان نشده است
-
معاون جدید آموزش و پرورش گلبهار معرفی شد
-
خانوادهها ظرفیت قابل قبولی برای آموزش و پرورش هستند
-
دستور وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به سانحهدیدگان حادثه خلخال
-
آموزش و پرورش اساس نظام است
-
جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس در وزارت آموزش و پرورش
-
مسائل قرآنی مبنای تحول در آموزش و پرورش است
-
افتتاح اداره آموزش و پرورش عشایر خراسان جنوبی
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.