اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

خانواده‌ها ظرفیت قابل قبولی برای آموزش و پرورش هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: خانواده‌ها ظرفیت قابل قبولی برای آموزش و پرورش هستند.

خانواده‌ها ظرفیت قابل قبولی برای آموزش و پرورش هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: انجمن اولیا‌ و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.
بخشدار شبانکاره عنوان داشت: در تربیت فرزندان و آینده‌سازان ایران اسلامی نهاد‌های تربیتی خانه و مدرسه به عنوان دو بال همکاری می‌کنند و با همکاری پرشورتر و بانشاط‌‌تر این دو می‌توان زمینه پیشرفت هرچه بهتر آینده‌سازان ایران اسلامی را فراهم آورد.
وی افزود: فعالیت‌های آموزش و پرورش منجر به ارتقای تربیتی فرزندان ما می‌شود و باید با فعالیت جدی در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت به ویژه انجمن اولیا و مربیان این مهم را محقق کرد.
چترسنجی عنوان داشت: عرصه تعلیم و تربیت نیازمند پشتیبانی مردمی برای تحقق فعالیت‌های تعلیم و تربیت است و به همین منظور سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده معرفی شده است.
این مسئول خاطرنشان ساخت: خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم به شمار می‌آیند که در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه قرار دارند و مهم‌ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.
بخشدار شبانکاره تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند که برای رسیدن به قله تربیتی باید در تربیت فرزندان کوشا باشیم و به همین منظور خانواده در کنار مدرسه می‌تواند نقش‌آفرینی جدی در برنامه‌ریزی این نهاد داشته باشد.
چترسنجی خانواده‌ها را ظرفیت قابل قبولی برای آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: پدران و مادران ما در راستای آرامش فرزندان خود از هرگونه فعالیتی استقبال می‌کنند و به همین منظور باید برای ارتقای خانواده با شتاب و توام با نشاط تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه پایه اصلی تربیت در خانواده شکل می‌گیرد، گفت: تقویت انجمن اولیا و مربیان می‌تواند در تربیت نسل‌های آینده کشور نیز تاثیرگذار باشد.
چترسنجی ابراز داشت: آموزش احکام اجتماعی اسلام و ارزش‌های اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و مدارس و خانواده‌ها باید به آموزش ارزش‌های اخلاقی و اسلامی و زیرساخت‌های اجتماعی جوامع اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول