اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

آموزش و پرورش اساس نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از آموزش و پرورش به عنوان اساس کشور و نظام یاد کرد و گفت: مدیران، معاونان و معلمان در آموزش و پرورش سنگربانان این نظام هستند.

آموزش و پرورش اساس نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد بنائیان‏سفید ظهر امروز در گردهمایی مدیران و معاونان مدارس شهرستان دامغان در سالن اجتماعات مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان دامغان اظهار داشت: ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش از دغدغه‏های مقام معظم رهبری است که امروز برای تحقق این امر در آموزش و پرورش تلاش جدی صورت می‏گیرد.
وی افزود: در حال حاضر همه امکانات برای تحول بنیادین در آموزش و پرورش فراهم بوده که این تحول بر مبنای ارزش‏های دینی که برگرفته از فلسفه تعلیم و تربیت بوده، پایه‏گذاری شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: ساختار و الگوی نظام فعلی آموزشی عاریه از غرب است که باید در این نظام تحول بنیادین صورت بگیرد تا به نیازهای جامعه پاسخ داده شود.
وی یادآور شد: تربیت نیروی انسانی بر عهده آموزش و پرورش بوده که باید تلاش گسترده در این امر صورت گیرد که نیروی انسانی خوبی را تربیت کنیم و تحویل جامعه دهیم.
بنائیان‏سفید از آموزش و پرورش به عنوان اساس کشور و نظام یاد کرد و افزود: مدیران، معاونان و معلمان در آموزش و پرورش سنگربانان این نظام هستند و باید بکوشند با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله و مبارزه کنند.
وی خاطرنشان کرد: جهت‏دهی تعلیم و تربیت دانش‏آموزی در آموزش و پرورش مبتنی بر آموزه‏های دینی و ارزش‏های ملی است که این جهت‏گیری‏ها می‏تواند ما را به حیات طیبه برساند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: انسان‏ها در عرصه زندگی هر کدام منشا خیر و برکت هستند و باید در این عرصه تلاش کنند تا کارنامه درخشانی از خود به ثبت برسانند.
وی گفت: امیدواریم سال تحصیلی جدید سالی سرشار از موفقیت برای آموزش و پرورش استان سمنان به ویژه شهرستان‏های استان باشد.
در این گردهمایی محمدعلی امانی مدیر آموزش و پرورش دامغان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی 91-90 آموزش و پرورش دامغان ارائه کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول