اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

آموزش و پرورش از مدیران لایق بهره بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: آموزش و پرورش باید از مدیران لایق بیشتر بهره بگیرد زیرا دستگاهی موفق است که در آن مدیران لایق و متعهد خدمتگزاری کنند.

آموزش و پرورش از مدیران لایق بهره بگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در نشستی با مسئولان آموزش و پرورش ابرکوه خطاب به کارکنان این اداره، اظهار داشت: وظیفه شناس باشید و بر اساس تعهد عمل کنید زیرا اگر تنها برای حقوق زحمت بکشید، هیچ اجر معنوی نخواهید برد.
وی خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به مسئولیت کاری و وظیفه شناسی نیروها از جمله مسائلی است که باید مدنظر قرار گیرد.
امام جمعه ابرکوه افزود: به طور قطع کسانی که در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند بر اساس تعهد خود به ایفای وظیفه می‌پردازند اما گاهی ناخواسته انحرافاتی سبب می‌شود که برخی اشخاص اولویت اول خود را نیاز و معاش بدانند و از انجام تعهد خود انحراف پیدا کنند که این تفکر نیاز به اصلاح دارد.
وی تصریح کرد: کار کارکنان مجموعه آموزش و پرورش در راستای اهداف مالی نیست و این قشر زحمت‌کش در راستای اعتلای فرهنگی، علمی و شخصیتی گام بر می‌دارند که این اقدام امری بسیار زیبا و خداپسندانه است.
حسینی در مورد خروجی آموزش و پرورش یادآور شد: خروجی آموزش و پرورش نیز خروجی مادی نیست بلکه محصول آن شخصیت‌پروری، انسان‌سازی و جهت‌بخشی به جامعه است.
وی افزود: انسان‌های وارسته، فداکار و پر تلاش کشور خروجی‌های آموزش و پرورش هستند و تنها در پرتو تعهد مربیان شایسته، متعهد و خدایی به این رتبه رسیده‌اند.
امام جمعه ابرکوه در مورد نقش مربیان و معلمان در پرورش افراد جامعه گفت: کسانی که برای جامعه به عنوان مفسده شناخته شده‌اند بر مبنای دین شخصیت‌پردازی نشده‌اند.
وی افزود: لیاقت مدیران در مدیریت حرف اول را می‌زند و آموزش و پرورش وقتی موفق است که مدیرانی با لیاقت داشته باشد و به این ترتیب باید در گزینش مدیران هر بخش نهایت دقت را به کار بست.
وی خاطرنشان کرد: در موفقیت و یا عدم موفقیت یک مجموعه همه دخیل هستند اما مدیران به لحاظ حساسیت بیشتر در کار، تاثیرگذاری بیشتری دارند.
رئیس آموزش و پرورش ابرکوه نیز در این دیدار با اشاره به برخی مشکلات بر نقش امام جمعه در انعکاس و پیگیری این مشکلات تأکید کرد.
جاوید خطیبی افزود: حضور با برنامه و با دستور کار مناسب مسئولان در آموزش و پرورش مایه دلگرمی تمام نیروهایی است که صادقانه در این مسیر به خدمتگزاری مشغول هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول