اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

استقبال مردم کرمانشاه گوشه‌ای از عشق به مقتدایشان است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: استقبال بی‌نظیر و مثال زدنی مردم کرمانشاه گوشه‌ای از عشق و دلدادگی و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان است.

استقبال مردم کرمانشاه گوشه‌ای از عشق به مقتدایشان است
فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از پلدختر اظهار داشت: در این حماسه تاریخی و ماندگار مردم ثابت کردند که عشق به ولایت با روح و جسم و جان آنان عجین شده است و دنیای استکبار جهانی و بد خواهان نظام اسلامی بدانند که مردم هیچ‌گاه رهبر و مقتدای خود را تنها نمی‌گذارند و در هر زمان پیرو ولایت فقیه هستند و در هر شرایطی حامی و دوستدار و پشتیبان نظام هستند.
وی گفت: این سفر به یادماندنی و فراموش نشدنی مردم نشان داد که ملت ایران اسلامی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های والا نظام و رهبری در صحنه هستند و عشق به مولا و مقتدا در تک تک وجود مردم ایران وجود دارد و آن را با عمق وجود ابراز می‌کنند.
رشیدی افزود: دشمنان ایران اسلامی از این استقبال سراسر شکوه و گسترده و بی‌نظیر هراس دارند و این سفر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد زیرا مردم با اشاره رهبری حاضرند از جان و هستی خود بگذرند تا کوچک‌ترین آسیبی به ولایت فقیه وارد نشود و برای دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات در تمام صحنه حضوری جدی و هوشمندانه دارند.
فرماندار پلدختر گفت: دشمنان و بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که امروز ایران اسلامی با نقش محوری ولی امر مسلمانان در دنیای اسلام در اوج قله‌های افتخار آفرین قرار گرفته است و توطئه‌گران بدانند که ملت ایران تا زمانی که ولایت فقیه را دارد از مسیر صحیح خود منحرف نمی‌شود و نظام اسلامی در زیر سایه ولایت فقیه و رهبری استمرار و جریان دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول