اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جوانرود:

پاوه نیز مانند کرمانشاه از رهبری استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جوانرود گفت: بی‌شک مردم پاوه نیز به خوبی مردم کرمانشاه از رهبر استقبال می‌کنند و خاطره ورود رهبر به کرمانشاه دوباره در اذهان تکرار می‌شود.

پاوه نیز مانند کرمانشاه از رهبری استقبال می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدلطیف حسینی در سخنان پیش از نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس افتخار این شهر شهادت شهدا بود اما اکنون افتخار ما موفقیت‌های دانش‌آموزان این شهر است.
رئیس آموزش و پرورش جوانرود با اشاره به سابقه تاریخی این شهر بر اهمیت نقش اولیا و مربیان در بهبود روش‌های آموزشی و پژوهشی تاکید کرد.
وی با اشاره به موفقیت‌های چند سال اخیر این شهر در  آزمون‌های سازمان سنجش بیان کرد: موفقیت این عزیزان مرهون خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه آموزش و پرورش و فرهنگیان این شهر است. 
حسینی با اشاره به استعدادهای درخشان این شهرستان تاکید کرد: این شهرستان یکی از موفق‌ترین شهرستان‌ها در استان بوده و در سطح اورامانات نیز رتبه اول را دارد.
‌وی با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای ارائه خدمات فوق برنامه عنوان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش در این راستا مبنی بر این اصل است که از انحراف و کج‌روی‌های دانش‌آموزان جلوگیری ‌و آنان را به نحو احسن تربیت کنیم تا شهروندان خوبی برای آینده این شهر باشند.
رئیس آموزش و پرورش جوانرود خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود امکانات در این شهر نتوانستیم تمام مدارس را یک شیفته کنیم.
‌وی با اشاره به خدمات آموزش و پرورش این شهر اظهار کرد: با لطف خدای متعال در داخل شهر جوانرود 11 مدرسه تک شیفته و در روستاها 16 مدرسه را تک شیفته کردیم که در شیفت بعد از ظهر فعالیت‌های فوق‌برنامه و آموزشی انجام دهند.
حسینی در بخشی دیگر از سخنان پیش از نماز جمعه امروز بر رشد قبولی درصد دانش‌آموزان در هر سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اشاره کرد.
وی با اشاره به آمار قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری بیان کرد: در سال 88‌، 211 نفر قبولی، در سال 89‌، 282 نفر قبولی و در سال 1390‌، 346 نفر بدون احتساب نیمه متمرکزی‌ها و انصرافی‌ها قبولی داشتیم.
در پایان از مجموعه فرهنگیان زحمتکش آموزش و پرورش قدردانی و بر خنثی‌سازی توطئه‌های تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد.
حسینی با یادآوری استقبال بی‌نظیر مردم از مقام معظم رهبری در کرمانشاه بر تکرار مجدد این حماسه در شهر شهیدپرور پاوه تاکید کرد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول