اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بهبهان:

استقبال کرمانشاهی‌ها از ولی فقیه تجدید میثاق با انقلاب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بهبهان گفت: استقبال پرشور مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق دوباره مردم با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.

استقبال کرمانشاهی‌ها از ولی فقیه تجدید میثاق با انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی دهموردی در خطبه‌های این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های فردی و اجتماعی، از دنیا طلبی، رفاه طلبی و تکاثر به عنوان منشا بدبختی‌های امروز، دیروز و فردا نام برد و اظهار داشت: در صورت عدم رعایت و دقت در این خصوص این عوامل در آینده نیز منشا گمراهی و هلاکت انسان خواهند بود.
وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه نیز گفت: کرمانشاه استانی است که نمونه همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب با زبان‌های گوناگون بوده که سال‌های سال با اتحاد و برادری در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.
موسوی دهموردی استقبال پرشور و کم نظیر مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه از رهبر و مراد خود را صحنه‌های بی بدیل میثاق دوباره امت با امام مقتدای خویش دانست و تصریح کرد: این میثاق دوباره به جهانیان ثابت کرد که این ملت هیچ‌گاه به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی پشت نخواهند کرد و چون گوهری گرانبها از آنها مراقبت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: این صحنه‌های به یاد ماندنی نشان دهنده پیوند عمیق و ناگسستنی ملت با اسلام، ولایت فقیه و همه ارزش‌هایی است که برای آنها جان فشانی کرده‌اند.
امام جمعه موقت بهبهان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان ابراز داشت: لازمه موفقیت جامعه تعامل و همکاری هرچه بیشتر اولیا با آموزش و پروش بوده که این تعامل در فرآیند تعلیم و تربیت نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به بحث اتحادیه اروپا در خصوص اعمال تحریم‌های دیگر علیه 29 نفر از مقامات ایران تصریح کرد: آمریکا همزمان در اقدامی ناشیانه و هماهنگ، با اتهام زنی علیه دو نفر از ایرانی‌های آمریکا تبار مبنی بر سوء قصد سفیر عربستان در آمریکا اهداف خاصی را دنبال کرده که قابل تامل است.
موسوی دهموردی افزود: اقدامات تحریک آمیز و تحریم از سوی اروپا و آمریکا اقدامی تکراری و بی اثر بوده و ذره‌ای در ایمان و باورهای ملت ایران اسلامی در راه و هدفی که برای مبارزه بی امان با استبداد و استکبار شروع کرده‌اند، خللی به وجود نخواهد آورد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این اقدامات ناشیانه نشانه تاثیر عمیق حرکت انقلاب و مقاومت ملت ایران در طی بیش از 30 سال گذشته در میان همه ملت‌های آزاده جهان است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول