اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی اداره کل زندان‌های فارس:

فعالیت در حوزه اصلاح و تربیت از بازگشت مجدد زندانیان جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی اداره کل زندان‌های استان فارس گفت: فعالیت در حوزه اصلاح و تربیت سبب جلوگیری از بازگشت مجدد مددجویان به زندان‌ها می‌شود.

فعالیت در حوزه اصلاح و تربیت از بازگشت مجدد زندانیان جلوگیری می‌کند
حمیدرضا جهانگیری در حاشیه بازدید از زندان میناب و راه‌اندازی نمایشگاه معضلات اجتماعی در این زندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس سیاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی را را مشغول کردن زندانیان در فعالیت‌های اصلاحی عنوان کرد و اظهار داشت: زندان شهرستان میناب به عنوان بزرگترین زندان هرمزگان بعد از زندان مرکزی بندرعباس اقدامات خوب و قابل توجهی را در این راستا انجام داده است.
وی افزود: در بازدید به عمل آمده که بر اساس پالایش درون سازمانی صورت گرفت زندان میناب در همه برنامه‌های فرهنگی و متناسب با کاهش آسیب رفتارهای پر خطر موفق و به خوبی عمل کرده است.
رئیس اداره فرهنگی اداره کل زندان‌های استان فارس هدف از این بازدید را ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی تربیتی زندان‌های استان و شهرستان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اقدامات صورت گرفته بر مبنای تناسب با برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پرخطر در زندان‌ها ارزیابی می‌شوند.
جهانگیری که به همراه روسای ادارات فرهنگی زندان‌های دو استان بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد در زندان میناب حضور پیدا کرده بود، اضافه کرد: نظم، آرامش و آموزش در کنار فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی مقوله‌هایی بود که زندان میناب را از سایر ندامتگاه‌های کشور متمایز کرده است.
وی با بیان اینکه در زندان میناب در راستای تقویت ایمان و عقیده مددجویان تلاش‌های فراوان و چشمگیری صورت گرفته، افزود: فعالیت و تلاش وافر در حوزه اصلاح و تربیت سبب جلوگیری از ورود مجدد و بازگشت زندانیان به زندان می‌شود.
رئیس اداره فرهنگی اداره کل زندان‌های استان فارس ادامه داد: در کنار همه فعالیت‌های ابلاغی سازمان، در زندان‌ها به رشد فعالیت‌هایی نظیر آموزش قرآن و نماز و نیز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول