اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میناب صورت ‌می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه معضلات اجتماعی در زندان

خبرگزاری فارس: رئیس زندان میناب از برپایی نمایشگاه آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در زندان این شهر خبر داد.

برپایی نمایشگاه معضلات اجتماعی در زندان
کامران میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب، هدف از برپایی این نمایشگاه را کاهش آسیب رفتارهای پر خطر در زندان عنوان و اظهار کرد: در این نمایشگاه آخرین حلقه‌های زنجیره اعتیاد، ناهنجاری‌های اجتماعی و پیامدهای گرایش به سمت مواد مخدر ارائه می‌شود.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌هایی از این قبیل در سابق گفت: این نمایشگاه به همت موسسه فرهنگی آموزشی آوای امید و به لحاظ شرایط خاص زندان و محدودیت وجود برخی وسایل، بیشتر در قالب فیلم و عکس و پیام‌های هشداری طی 23 مهر ماه در سالن ورزشی ندامتگاه میناب برپا می‌شود.
میرزایی ادامه داد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه بیشتر با محور آسیب‌های اجتماعی، دزدی و سرقت، طلاق، دختران فراری و همسرآزاری است.
این مقام مسئول اضافه کرد: در مدت 10 روز برپایی این نمایشگاه مددجویان به صورت تخصصی با مضرات موادی از قبیل کراک، شیشه و حشیش و نیز تاثیر آن بر روی بدن انسان آشنا می‌شوند.
وی گفت: اقدامات تربیتی و اصلاحی مهم‌ترین وظیفه و رسالت سازمان زندان‌هاست که به صورت جدی در زندان میناب پیگیری می‌شود.
میرزایی اظهار داشت: برپایی کلاس‌های نهضت سوادآموزی، کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های زندان در راستای سالم‌سازی مددجویان و آموزش آنان برای کسب حرفه برای ایجاد شغل پس آزادی آنان است.
وی خاطرنشان کرد: مددجویان باید در بهبود نگرش و اصلاح رفتار خود تلاش جدی داشته باشند و توجه کنند که همراهی با مسئولان زندان منتهی به بازگشت سعادتمندانه آنان به آغوش جامعه و کانون گرم خانواده می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول