اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

44000 هزار خانوار روستایی مازندران گازدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: عملیات گازرسانی 360 روستا مازندران با ارزش ریالی 580 میلیارد ریال در دست اجرا است که با افتتاح این پروژه‌ها 44 هزار و 647 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

44000 هزار خانوار روستایی مازندران گازدار می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عرب مقصودی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی گاز به10روستای بخش بابلک‌ناربه میزبانی روستای شیردارکلا اظهار داشت: شهرستان بابل دارای 63 هزار و 11 خانوار شهری است که 95 درصد خانوارهای شهری بابل از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی افزود: از 332 روستای شهرستان بابل حدود 121 روستا با 26 هزار و 223 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند و در 133روستای بابل با حجم لوله‌گذاری 775 کیلومتر با ارزش ریالی 242 میلیارد ریال پیمانکار مشغول فعالیت است.
عرب مقصودی بیان داشت: در حال حاضر مطالعات فنی 77 روستا بابل با حجم لوله‌گذاری 280 کیلومتر و ارزش ریالی 128 میلیارد ریال آغاز شده است که شامل 39 روستای بندپی شرقی و 38 روستای بندپی غربی است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 11 روستا بندپی غربی در فراخوان انتخاب پیمانکار قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران به پروژه گازرسانی روستای شیردارکلا اشاره و تصریح کرد: کلنگ عملیات گازرسانی 10 روستای بابلک‌ناربه میزبانی روستای شیردارکلا به زمین زده شد که حجم لوله‌گذاری این پروژه 110 کیلومتر با ارزش یالی 46 میلیارد ریال بوده است که با افتتاح این پروژه یک‌هزار و 381 علمک گاز در این بخش روشن می‌شود.
عرب مقصودی تعداد خانوارهای بهره‌مند از این پروژه را یک هزار و 534 خانوار اعلام کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم گازرسانی بابل تا پایان سال جاری نرم گازرسانی بابل به 80 درصد افزایش می‌یابد.
عرب مقصودی به گازرسانی مازندران اشاره و بیان داشت: استان مازندران دارای 56 شهر بوده که در حال حاضر 42 شهر دارای گاز بوده و عملیات گازرسانی شش شهر نیز با ارزش ریالی 210 میلیارد ریال با حجم لوله‌گذاری 360 کیلومتر در حال اجرا است که با افتتاح این پروژه‌ها حدود 7 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردارمی‌شوند.
عرب مقصودی تصریح کرد: استان مازندران دارای 3 هزار و 81 روستا است که حدود یک هزار و 277 روستا از نعمت گاز برخوردار بوده و یک هزار و 818 روستا قابل گازرسانی است.
وی اذعان داشت: عملیات گازرسانی 360 روستا مازندران با حجم لوله‌گذاری یک هزار و 850 کیلومتر با ارزش ریالی 580 میلیارد ریال در دست اجرا است که با افتتاح این پروژه‌ها  44 هزار و 647 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول