اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه امسال صورت گرفت؛

برخورداری 639 مددجوی گلستان از اشتراک رایگان گاز

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: در شش ماهه اول سال جاری تعداد 639 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به صورت رایگان اشتراک‎پذیری شدند.

برخورداری 639 مددجوی گلستان از اشتراک رایگان گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی با اعلام معافیت مددجویان تحت پوشش از پرداخت حق اشتراک اظهار داشت:  از این تعداد حدود 332 مشترک مربوط به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و 307 مشترک نیز مربوط به سازمان بهزیستی هستند.
وی تصریح کرد: هزینه واگذاری تعداد   639 اشتراک رایگان به مدد جویان تحت پوشش برای این شراکت بالغ بر 491  میلیون ریال بوده است که این اقدام از عنایات نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای عدالت‎محوری و خدمت به محرومان و مستمندان است.
سنگدوینی خاطرنشان کرد: بنابر دستورالعمل ابلاغی دولت تمام مددجویان تحت پوشش می‎توانند از این امکان برخوردار شوند تا برای یکبار از امتیاز دریافت رایگان اشتراک گاز بهره‎مند شوند و از این امتیاز دولت که در راستای عدالت‎محوری ارائه شده استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می‌شود، افزود: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‎اند می‎توانند پس از دریافت معرفی‎نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه از این امتیاز استفاده کنند.
وی افزود: مدت اعتبار این دستور‌العمل تا پایان سال جاری است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول