اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

ملت در آزمون بزرگ انتخابات با مشارکت حداکثری پیروز میدان است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در آزمون بزرگ انتخابات مجلس نهم با مشارکت حداکثری برنده اصلی است.

ملت در آزمون بزرگ انتخابات با مشارکت حداکثری پیروز میدان است
یوسف اکبری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اجلاسیه سراسری فرمانداران کشور در تهران اظهار داشت: در این اجلاسیه به عنوان فرماندار منتخب در حوزه‌های مختلف سخن به میان آوردم اما در این بین به مهم‌ترین آزمون مردم ایران در ماه‌های آینده که آزمون بزرگ انتخابات است اشاره کردیم که ملت مومن، ‌موقعیت‌شناس و وفادار ایران با کسب رضایت و قرب الهی قلب حضرت حجت و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب را مثل همیشه مسرور و خشنود می‌کنند.
فرماندار اردبیل اضافه کرد: قبل از آغاز به کار دولت نهم کشور در بسیاری از حوزه‌ها از مشکلات و تنگناهایی رنج می‌برد که با بسیج همه امکانات موجود و بهره‌گیری از فرصت‌های پیش‌آمده مقتدر و با شتاب هر چه بیشتر رو به جلو حرکت کرده و توانستند پله‌های ترقی را طی کنند و یکی پس از دیگری در سایه عدالت و به برکت مهر‌ورزی قله‌های افتخار را یکی پس از دیگر فتح کنند.
اکبری موضوع اشتغال را به عنوان یکی از دغدغه‌های رهبر حکیم و جانباز انقلاب توصیف کرد و بیان داشت: کاستن از میزان بیکاری در کشور اولویت دولت خدمتگزار است تا در کنار افزایش تولید ثروت خوداتکایی ملی و رفاه عمومی در جای جای ایران اسلامی تقویت شده و نمود بهتری پیدا کند.
فرماندار اردبیل گفت: بدنه اجرایی دولت از همان روزهای آغازین دولت نهم تمام توان و تخصص خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا اهداف متعالی دولت خدمتگزار به عالی‌ترین شکل ممکن عملیاتی شود.
اکبری ‌با اشاره به تنظیم و تدوین سند توسعه اشتغال و تاکید بر فرآیندهای موثر در کارآفرینی نظیر حمایت از مشاغل خانگی با علاقمندی در دستور کار قرار گرفته به گونه‌ای که امسال با هدف رونق‌بخشی به صنایع دست و سنتی در قالب مشاغل خانگی و نیز سایر مشاغل تولیدی، خدماتی به خصوص کشاورزی اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته است.
وی تصریح کرد: به برکت عزم راسخ خدمتگزاران دستگاه‌های اجرایی و تلاش مضاعف کارآفرینان بر‌اساس ارزیابی‌های به عمل آمده میزان انحراف مورد هزینه تسهیلات واگذاری از محل بنگاه‌های زودبازده کمتر از پنج درصد بوده که این موضوع باعث کاهش نرخ بیکاری در مناطق مختلف به ویژه در سال‌های اخیر شده است.
این مسئول بیان داشت: ‌برای تکمیل این اقدامات و در راستای تحقق بخشیدن به یکی از آموزه‌های ماندگار امام راحل یعنی همان شعار " ما می‌توانیم " با عنایت به هدف‌گذاری آینده‌نگرانه و سنجیده دولت انقلابی مبنی بر ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی و ریشه‌کنی معضل بیکاری و رفع برخی از مشکلات موجود اقدامات خوبی انجام شده است.
اکبری اصلاح سیستم بانکی را یکی از دغدغه‌های اولویت‌دار دولت خدمتگزار و شخص رئیس جمهور پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اعلام کرد و افزود: ضروری است تا دست عده‌ای مدعی که هر از چند گاهی معضل‌آفرین شده و بارها برای اصلاح شبکه معیوب و بیمار بانکی کمر همت بسته‌اند و دست به فسادهای مالی و اداری زده‌اند قطع شده و دست‌های آلوده و ناپاک به بیت‌المال از اساس بریده شود تا در حرکت دولت ولایی، مردمی، پاک دست و ساده زیست اختلال ایجاد نگردد.
وی ادامه داد:‌ مشارکت مسئولانه شبکه بانکی با نیروهای مومن و متعهد، انقلابی و وظیفه‌شناس می‌تواند بدون هیچ پیش‌شرطی با تامین منابع و مصارف اعتباری در پرداخت وام به طرح‌های توجیه‌دار آهنگ حمایت تسهیلاتی از کارآفرینان  را شتاب بیشتری ببخشند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول