اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد؛

مانور امداد جاده‌ای نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر فردوس

خبرگزاری فارس: به همت جمعیت هلال‌احمر شهرستان فردوس مانور امداد جاده‌ای نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

مانور امداد جاده‌ای نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی، مانور امداد جاده‌ای نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر فردوس با همکاری شورای مدیریت بحران، ‌اداره راه و ترابری، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی در 35 کیلومتری جاده فردوس بشرویه با حضور 20 امدادگر، دو دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودور سواری برگزار شد. 
هدف از این مانور کسب آمادگی لازم در زمان بروز حوادث و تصادفات بود که در یک برخورد فرضی بین دو خودرو سواری، افراد حادثه دیده به وسیله گروه‌های امدادی نجات یافتند.
رژه ماشین‌آلات مدیریت بحران فردوس و تجهیزات امداد و نجات نیز از دیگر برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در این شهرستان بود.
همچنین غبار روبی گلزار شهدا، اردوی امدادی یک روزه خواهران و برادران، دوره‌های آموزشی عمومی امداد و کمک‌های اولیه در صبحگاه مدارس و نشست هم‌اندیشی جوانان از برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در فردوس است.
در تقویم کشورمان 18 تا 24 مهرماه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است.
خبر دیگر از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی اینکه، 97 درصد دانش‌آموزان مجتمع دانش‌آموزی هلال‌احمر قاین به مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها راه یافتند.
در مجتمع دانش‌آموزی هلال‌احمر قاین از بین 35 دانش آموز داوطلب در کنکور سراسری سال 90، تعداد 30 دانش‌آموز یعنی 97 درصد آنان با تلاش و پشتکار توانستند برای ادامه تحصیل، به مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها راه یابند. 
از این میان تنها سعید عجمی از روستای آویج با قبولی در دوره دکترای حرفه‌ای داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانست به عنوان فرد برتر مجتمع‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر کشور شناخته شود.
از زمان تاسیس این مجتمع دانش‌آموزی در قاین تاکنون، بیش از 200 دانش‌آموز مستعد و محروم مناطق روستایی و عشایری که امکان ادامه تحصیل برایشان میسر نبوده توانسته‌اند از زمینه‌های مناسب فراهم شده استفاده و برای رسیدن به قله‌های موفقیت تلاش کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول