اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

کاهش 62 درصدی تلفات جاده‌ای در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجای خراسان جنوبی گفت: تلفات انسانی ناشی از حوادث جاده‌ای این استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد کاهش داشته است.

کاهش 62 درصدی تلفات جاده‌ای در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، احمد علی گودرزی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرت سیاسی خانواده پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان درمیان اظهار داشت: در هفته ناجا اقدامات مضاعفی در بحث خدمت‌رسانی، بهداشتی و ارتقای سطح آموزشی مردم به ویژه مدارس، مساجد، مجامع امور صنفی و طرح‌های مردم یاری در استان برگزار شد.
وی افزود: در اجرای طرح انضباط اجتماعی برای جلوگیری از سرقت در شش ماه نخست امسال درصد وقوع جرم در خراسان جنوبی 26 درصد کاهش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ارتقای سطح علمی، تقویت قوای جسمانی، ارتقای سطح دانش نظامی، تقویت مرز و افزایش پاسگاه‌های ایست و بازرسی و کلانتری‌ها را از جمله برنامه‌های فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی برای افزایش توان پرسنل ناجا در استان برشمرد.
وی از ماهواره، اینترنت و پخش فیلم‌های ضد فرهنگی به عنوان حربه‌های تهاجم فرهنگی دشمن در استان یاد کرد و خواستار نظارت بیشتر خانواده‌ها در فعالیت فرزندانشان شد.
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: بزرگ‌ترین افتخار کارکنان نیروی انتظامی در استان سربازی برای ولایت و مردم ولایی استان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی رمز پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف را همراهی با ولایت فقیه و حرکت در خط ولایت برشمرد و ادامه داد: برقراری امنیت اجتماعی باید از خانواده پرسنل ناجا آغاز شود.
وی با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: فتنه‌هایی که از بدو پیروزی انقلاب توسط ایادی استکبار در ایران به وقوع پیوسته برای حذف ولایت فقیه از گفتمان انقلاب اسلامی ملت ایران است.
موسوی از تهاجم فرهنگی به عنوان شبیه خون خطرناک دشمن یاد کرد و گفت: لازمه پیروزی در جنگ نرم بصیرت و حرکت در صراط مستقیم ولایت است.
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی مهم‌ترین هدف فرماندهی انتظامی در خراسان جنوبی را برقراری انضباط اجتماعی و رفاه عمومی برای تمام مردم برشمرد.
فرمانده انتظامی شهرستان درمیان نیز گفت: در طول هفته ناجا پنج برنامه محوری در شهرستان اجرا شده است.
حسین امیرآبادی‌زاده گردهمایی بزرگ خانواده فرماندهی انتظامی شهرستان، برگزاری رژه موتوری، نشست برای اصناف شهرستان، نواختن زنگ انضباط اجتماعی و تجلیل از سربازان و درجه‌داران نمونه انتظامی شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در شهرستان درمیان برشمرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول