اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

وظیفه مسؤلان حمایت و همراهی کارگران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: وظیفه تمام مسؤلان در سال جهاد اقتصادی، حمایت و همراهی کارگران است.

وظیفه مسؤلان حمایت و همراهی کارگران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، سیدجواد منصوری در همایش اعضای شوراهای اسلامی کار استان کرمان با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری به تلاش و همت کارگران این مرز و بوم نیاز دارد، گفت‌: وظیفه تمام مسؤلان و دیگر اقشار جامعه در سال جهاد اقتصادی، حمایت و همراهی کارگران است.
وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی در انحراف عقاید دینی جوانان اظهار داشت: باید هوشیار بود و راه‌های نفوذ آنها به اذهان جوانان را با تقویت ایمان و بعد معنوی گرفت.
منصوری تنها راه غلبه بر دشمنان اسلام را پیروی از ولی‌فقیه و حفظ وحدت در جامعه دانست و افزود: موج بیداری اسلامی نه تنها سران استکبار جهانی را وحشت زده کرده، بلکه موجب شده مردم کشورهای خودشان نیز علیه سیاست‌های اشتباه آنها اعتراض کنند.
وی تعامل پویا و مناسب کارگران و کارفرمایان را در رسیدن به اهداف مورد تأکید قرار داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول