اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

مسابقات کاراته کارگران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی کارگران استان خراسان رضوی گفت: مسابقات بین‌المللی کاراته کارگران کشورهای اسلامی با حضور هشت کشور جهان در مشهد برگزار می‌شود.

مسابقات کاراته کارگران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا محمدی ظهر امروز در نشست خبری برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته کارگران در مشهد اظهار داشت: طبق رایزنی‌های انجام شده، مسابقات کاراته کارگران همزمان با دهه کرامت در شهر مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به ولادت امام رضا(ع) نام این مسابقات را جام هشتم خورشید گذاشتیم و با رایزنی‌های که انجام شد قرار است این مسابقات در 14 و 15مهر ماه در مجتمع کارگران در سالن بابا نظر برگزار شود.
مدیر تربیت بدنی کارگران استان خراسان رضوی  خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه وزن‌کشی مسابقات انجام می‌شود و در بعدازظهر پنج‌شنبه افتتاحیه مسابقات برگزار می‌شود.
محمدی تصریح کرد: اداره‌ کل تربیت‌بدنی استان کمک‌های فراوانی انجام داده و زحمت‌های فراوانی کشیده و همچنین نیروی انتظامی و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی و وزارت کار و تعاون اجتماعی هم کمک‌های فراوانی کرده‌اند و در این راستا بانک ایران زمین حامی کمک‌های مالی بوده است.
مدیر تربیت بدنی کارگران استان خراسان رضوی گفت: هشت کشور جهان در این مسابقات حضور دارند که کشورهایی چون عراق، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، امارات، آذربایجان، قطر، ترکمنستان از جمله این کشورها هستند.
محمدی ادامه داد: تیم‌های داخلی شرکت‌کننده از استان‌های البرز، مرکزی، خراسان رضوی شامل تیم‌های کارگران خراسان رضوی الف و کارگران خراسان رضوی ب است و تیم تیم استان تهران حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: برآوردی که انجام شده بین 100 تا 120 نفر شرکت‌کننده در این مسابقات داریم.
مدیر تربیت بدنی کارگران استان خراسان رضوی تصریح کرد: هنوز اسامی افرادی که در این مسابقات قرار است شرکت کنند، اعلام نشده است.
محمدی بیان کرد: سطح کاراته که در کشور برگزار می‌شود بسیار بالا است و در این مسابقات قرار است ملی پوشان کاراته هم شرکت کنند.
وی تصریح کرد: این مسابقات فقط در سطح آقایان برگزار می‌شود و برای بانوان فعلا برنامه‌ای نداریم اما قرار است مسابقات تکواندوی بین‌المللی در دهه فجر برگزار شود.
مدیر تربیت بدنی کارگران استان خراسان رضوی افزود: این مسابقات هر ساله یا در دهه فجر و یا در روز کارگر انجام می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: در نامه نگاری‌های که با کشورهای دیگر داشتیم از هر کشور یک یا دو داور برای برگزاری مسابقات به ایران بیایند و از فدراسیون سه یا چهار داور به مشهد می‌آیند و بقیه داوران از مشهد حضور دارند.
مدیر تربیت بدنی کارگران استان خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در سطح استان داریم نبود اسپانسر است که بتواند تیم را پشتیبانی کند و نمونه‌های مانند تیم ابومسلم و پیام که چون در مشهد اسپانسری نبود تا از آنان حمایت کنند این تیم‌ها مجبور شدند به شهرهای دیگر بروند.
مدیر تربیت بدنی کارگران استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این مسابقات از پدر ورزش مشهد آقای فریدون باشی‌ زاده فخار، نخستین رئیس تربیت بدنی کارگران مشهد تقدیر می‌شود.
انتهای پیام،/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول