اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از شناسایی، معرفی و تجلیلی از کارگران نمونه این استان خبر داد.

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز سلطانی صبح امروز در دیدار با روسای اتحادیه‌های کارگری این استان اظهار داشت: هر ساله طی سه مرحله مقدماتی، کارگر نمونه استانی و کارگر نمونه کشوری کارگران نمونه شناسایی و انتخاب می‌شوند.
وی افزود: در مرحله مقدماتی کارگران مخترع، مبتکر و خلاق واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی توسط کارفرما و تایید شوراهای اسلامی یا نماینده کارگران شناسایی و طی شاخص‌های مربوطه معرفی می‌شوند.
سلطانی با بیان اینکه از میان کارگران مرحله مقدماتی تعدادی توسط کمیته علمی و فنی استان به‌ عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب می‎شوند، گفت: مرحله نهایی نیز شامل انتخاب کارگر نمونه کشوری است که توسط کمیته علمی و فنی انتخاب کارگران نمونه کشوری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌گیرد.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری هدف از این کار را تشویق کارگران برشمرد و گفت: تشویق کارگران خلاق و فعال در راستای ترویج بیشتر ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انضباط در کار و ترغیب کارگران به ارتقای سطح علمی، مهارت شغلی، آگاهی و شناسایی کارگر مبتکر و نوآور به‌منظور کاهش وابستگی و استقلال اقتصادی صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به شرایط انتخاب کارگران نمونه استانی گفت: رعایت شئون اسلامی و اصول اخلاقی، مسئولیت‌پذیری، داشتن وجدان کاری، رعایت آیین‌نامه‌های داخلی کارگاه و حضور به موقع در محل کار، رعایت موارد ایمنی و تلاش در راستای کسب آموزش‌های ایمنی، حفاظتی و بهداشتی از مهم‌ترین معیارهای لحاظ شده در مسیر انتاخب کارگر نمونه استانی به ‌شمار می‌‎رود.
سلطانی ادامه داد: تلاش در راستای ارتقای مهارت‌های شغلی و انتقال دانش و تجربیات به همکاران، روابط مناسب و حسن برخورد با سایر همکاران، ارتباط با نهادهای داخلی کارگاه و تلاش در راستای گسترش فعالیت‌های گروهی و اجتماعی از جمله فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی، تعاونی‌ها از دیگر این شرایط محسوب می‎شود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ارائه شیوه‎های نوین در کار یا اختراع را از دیگر این شرایط اعلام کرد و گفت: ابتکار، اصلاح، تکمیل و راه‌اندازی سیستم‌ها و تجهیزات و بالاخره ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره‌وری بازده تولید با کاهش ضایعات از دیگر این شرایط است.
سلطانی با بیان اینکه طی مراسمی از کارگران نمونه استانی تقدیر می‎شود، گفت: مراسم معرفی و تجلیل از کارگران نمونه کشوری نیز هر ساله در روز جهانی کارگر با حضور رئیس جمهور و وزیر محترم و سایر مسئولان کشوری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول